INNOWACYJNE OPAKOWANIE
Konferencja INNOWACYJNE OPAKOWANIE: od projektu do wykonania
- Data:
- -
- Miejsce:
-
Warszawa, Polska
,
Hotel InterContinental, Warszawa
- Organizator:
-
Informedia Polska, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa
- Tel.:
- (0-22) 456-72-24
- Fax:
- (0-22) 456-70-20
Program:
PSYCHOLOGIA A OPAKOWANIE
OPAKOWANIA W PROJEKCIE
LIFTING OPAKOWAŃ
WYGODA, BEZPIECZEŃSTWO, FUNKCJONALNOŚĆ (Customer-Friendly Packaging)
WYZWANIA NAJBLIŻSZEJ PRZYSZŁOŚCI
PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA BRANŻY - PREZENTACJE PRODUCENTÓW I UŻYTKOWNIKÓW OPAKOWAŃ m.in. Unilever, Rieber Foods, Gillette
PSYCHOLOGIA A OPAKOWANIE
- Grupy odbiorców, czyli strategie packagingu w zależności od odbiorcy Dariusz Murłowski, DN Studio
OPAKOWANIA W PROJEKCIE
- Opakowanie jako źródło sukcesu marki – jak opracować skuteczne opakowanie Dorota Kałowska, Cobalt Spark
- Relacje miedzy opakowaniem a produktem: nadawanie tożsamości produktom. Od pełnej przejrzystości do całkowitego black-outu; czyli co naprawdę sprzedaje produkt? Marcin Nowoszewski, Carre Noir
- Nowoczesne wzornictwo opakowań – nadawanie tożsamości wizualnej produktom poprzez kształt i konstrukcje opakowania DN Studio
- Jak poprzez łączenie kolorów i odcieni na opakowaniu najlepiej oddać charakter produktu i przyciągnąć konsumenta Paweł Frej, Opus-B
- Opakowania promocyjne i serie limitowane Sylwia Nowak, Niezależny Ekspert
- Sposoby wyeksponowania opakowania na półce
- Opakowanie zgodne z prawem Hubert Tuchołka, H.Tuchołka i Wspólnicy Sp. k. w Warszawie
- Rozumienie znakowania żywności przez konsumentów europejskich - wyniki badań przeprowadzonych w 2005 r. na zlecenie Europejskiej Organizacji Konsumenckiej BEUC. Elżbieta Sieliwanowicz, Federacja Konsumentów
LIFTING OPAKOWAŃ
- Rewolucja czy ewolucja Kinga Szydzińska, Forum Działań Twórczych
- Finansowa analiza liftingu opakowań
WYGODA, BEZPIECZEŃSTWO, FUNKCJONALNOŚĆ (Customer-Friendly Packaging)
- Co jest piękne: małe czy duże, czyli tendencje w określaniu rozmiarów opakowań
- Zamknięcia i otwarcia – jakie rozwiązania gwarantują doskonałą jakość produktu, a jednocześnie zapewniają wygodę i łatwość w użyciu
- Zdrowy styl życia w zdrowym opakowaniu, czyli trendy w podkreślaniu zdrowotnych wartości produktu
- Droga od magazynu do konsumenta – jak sprawić by produkt dotarł w oryginalnej formie do końcowego odbiorcy
WYZWANIA NAJBLIŻSZEJ PRZYSZŁOŚCI
- Trendy na rynku wymuszające nowoczesne podejście do opakowań
- Nowoczesne łączenie tworzyw i technologii w produkcji opakowań dla branży kosmetycznej Andrzej Sikorski, AS Cosmetics
- Opakowanie wielowarstwowe – jaki potencjał dla branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej Marek Owczarek, Suwary S.A.
PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA BRANŻY - PREZENTACJE PRODUCENTÓW I UŻYTKOWNIKÓW OPAKOWAŃ m.in. Unilever, Rieber Foods, Gillette