Planowanie i harmonogramowanie produkcji 2013
Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami
- Data:
- -
- Miejsce:
- Łódź, Polska
- Organizator:
-
4Content Sp. z o.o.,
ul. Zeylanda 3/3,
60-808 Poznań
- Tel.:
- +48 61 646 99 00
- Fax:
- +48 61 646 91 38
- www:
- industrial-monitor.pl
- e-mail:
- monika.gadzala@4content.pl
Jak zintegrować planowanie i harmonogramowanie produkcji ze sprzedażą i zakupami?
Wiele firm produkcyjnych doskonali swoje procesy na co dzień, by móc jeszcze sprawniej konkurować. W odpowiedzi na rynkowe sygnały dotyczące potrzeby opracowania optymalnego modelu funkcjonowania zintegrowanego procesu prognozowania sprzedaży i planowania produkcji, powstały warsztaty managerskie, pozwalające wskazać kluczowe zmiany w obecnym procesie planowania produkcji oraz przygotować się do wdrożenia takiego modelu. Będzie to także okazja do przećwiczenia metod analitycznych w prognozowaniu sprzedaży, planowaniu zakupów i redukcji zbędnych zapasów materiałowych. Warsztaty kierowane są do osób odpowiedzialnych za zarządzanie i planowanie produkcji, sprzedaży i zakupów. Warsztaty organizuje wydawca kwartalnika Industrial Monitor przy współpracy z rynkowymi praktykami. Dwudniowe warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 16-17 grudnia. Uczestnicy będą mieli zapewnione komfortowe warunki pracy, pełne wyżywienie i nocleg w pokojach 1-osobowych z łazienką. A co w programie? SPRAWDŹ PROGRAM I CENNIK Według przyjętej poniżej metodyki zakresem objęte zostaną procesy prognozowania sprzedaży i planowania produkcji, przechodzące przez następujące obszary firmy: PRODUKCJA- Planowanie produkcji – przygotowanie planów na podstawie dostępnych zasobów produkcji i materiałów
- Planowanie produkcji – krótkoterminowe harmonogramowanie produkcji
- Technologia – zarządzanie danymi planistycznymi i technologicznymi oraz zmianami w tym zakresie
- Konstrukcja – podejmowanie działań optymalizacji rozwiązań konstrukcyjnych, definicja zamienników materiałów zakupowych
- Produkcja – realizacja planów produkcyjnych
- Płynność produkcji a elastyczność wobec zmiennych potrzeb klienta
- Sprzedaż – prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem metod statystycznych ABC i XYZ
- Sprzedaż – planowanie zapasów bezpieczeństwa i rotujących dla produktów z grupy AX
- Sprzedaż – ustalanie i weryfikacja terminów realizacji zleceń zakupu
- Cele zastosowania systemów CRM z perspektywy planowania z wykorzystaniem ERP
- Zakupy – planowanie zakupów na podstawie prognoz sprzedażowych
- Zakupy – planowanie zapasów bezpieczeństwa i rotujących dla materiałów kupowanych z grupy AX
- Wykorzystanie systemów ERP w planowaniu zakupów
- Jakość – definiowanie wskaźników jakościowych dla dostawców, procesów wewnętrznych
- Procedura krytyczna zmiany terminu realizacji zleceń i modyfikacje krótkoterminowych harmonogramów produkcji
- Kluczowe wskaźniki i cele jakości, terminowości oraz efektywności funkcjonowania poszczególnych ww. obszarów
- Wykorzystanie systemów ERP w prawidłowo funkcjonującym procesie planowania w obszarach: Produkcja, Logistyka, Zakupy, Sprzedaż