Planowanie i harmonogramowanie produkcji 2013

Planowanie i harmonogramowanie produkcji w integracji ze sprzedażą i zakupami

Data:
-
Miejsce:
Łódź, Polska
Organizator:
4Content Sp. z o.o., ul. Zeylanda 3/3, 60-808 Poznań
Tel.:
+48 61 646 99 00
Fax:
+48 61 646 91 38
www:
industrial-monitor.pl
e-mail:
monika.gadzala@4content.pl

Jak zintegrować planowanie i harmonogramowanie produkcji ze sprzedażą i zakupami?

Wiele firm produkcyjnych doskonali swoje procesy na co dzień, by móc jeszcze sprawniej konkurować. W odpowiedzi na rynkowe sygnały dotyczące potrzeby opracowania optymalnego modelu funkcjonowania zintegrowanego procesu prognozowania sprzedaży i planowania produkcji, powstały warsztaty managerskie, pozwalające wskazać kluczowe zmiany w obecnym procesie planowania produkcji oraz przygotować się do wdrożenia takiego modelu. Będzie to także okazja do przećwiczenia metod analitycznych w prognozowaniu sprzedaży, planowaniu zakupów i redukcji zbędnych zapasów materiałowych. Warsztaty kierowane są do osób odpowiedzialnych za zarządzanie i planowanie produkcji, sprzedaży i zakupów. Warsztaty organizuje wydawca kwartalnika Industrial Monitor przy współpracy z rynkowymi praktykami. Dwudniowe warsztaty odbędą się w Łodzi w dniach 16-17 grudnia. Uczestnicy będą mieli zapewnione komfortowe warunki pracy, pełne wyżywienie i nocleg w pokojach 1-osobowych z łazienką. A co w programie? SPRAWDŹ PROGRAM I CENNIK Według przyjętej poniżej metodyki zakresem objęte zostaną procesy prognozowania sprzedaży i planowania produkcji, przechodzące przez następujące obszary firmy: PRODUKCJA
  • Planowanie produkcji – przygotowanie planów na podstawie dostępnych zasobów produkcji i materiałów
  • Planowanie produkcji – krótkoterminowe harmonogramowanie produkcji
  • Technologia – zarządzanie danymi planistycznymi i technologicznymi oraz zmianami w tym zakresie
  • Konstrukcja – podejmowanie działań optymalizacji rozwiązań konstrukcyjnych, definicja zamienników materiałów zakupowych
  • Produkcja – realizacja planów produkcyjnych
  • Płynność produkcji a elastyczność wobec zmiennych potrzeb klienta
SPRZEDAŻ
  • Sprzedaż – prognozowanie sprzedaży z wykorzystaniem metod statystycznych ABC i XYZ
  • Sprzedaż – planowanie zapasów bezpieczeństwa i rotujących dla produktów z grupy AX
  • Sprzedaż – ustalanie i weryfikacja terminów realizacji zleceń zakupu
  • Cele zastosowania systemów CRM z perspektywy planowania z wykorzystaniem ERP
ZAKUPY
  • Zakupy – planowanie zakupów na podstawie prognoz sprzedażowych
  • Zakupy – planowanie zapasów bezpieczeństwa i rotujących dla materiałów kupowanych z grupy AX
  • Wykorzystanie systemów ERP w planowaniu zakupów
ZINTEGROWANE PLANOWANIE
  • Jakość – definiowanie wskaźników jakościowych dla dostawców, procesów wewnętrznych
  • Procedura krytyczna zmiany terminu realizacji zleceń i modyfikacje krótkoterminowych harmonogramów produkcji
  • Kluczowe wskaźniki i cele jakości, terminowości oraz efektywności funkcjonowania poszczególnych ww. obszarów
  • Wykorzystanie systemów ERP w prawidłowo funkcjonującym procesie planowania w obszarach: Produkcja, Logistyka, Zakupy, Sprzedaż
ZAPISZ SIĘ NA WARSZTATY Kontakt w sprawie rezerwacji miejsc: Monika Gadzała e-mail: monika.gadzala@4content.pl Marek Kozłowicz e-mail: marek.kozlowicz@4content.pl

Warsztaty managerskie

Reportaże

Forum