Nowa koncepcja dla opakowań papierowych

Nowa koncepcja dla opakowań… Dział Packaging Solutions spółki Stora Enso zaprezentował nową koncepcję w zakresie papieru do opakowań - 360 solutions provider. Klienci firmy będą mogli skorzystać z kompleksowej oferty produktów i usług, co w zamierzeniu pomysłodawców ma ułatwić odniesienie sukcesu w działalności związanej z opakowaniami.

- Klienci oczekują rozwiązań, które pomogą im pokonać trudności i odnieść sukces - mówi z firmy Stora Enso. - Dlatego w ramach naszej nowej koncepcji łączymy produkty z całą paletą usług, co pozwoli im lepiej dobierać materiały, zwiększyć produktywność, usprawnić działanie łańcucha dostaw i poddawać odpady recyklingowi.

Nowa oferta obejmuje zarówno papierowe produkty opakowaniowe, jak i usługi wspierające klientów w podwyższaniu wydajności ich opakowań i procesów oraz zwiększaniu produktywności. Nowa oferta bazuje na szeroko zakrojonych badaniach i informacjach uzyskanych od producentów i właścicieli marek na temat ich przyszłych potrzeb.

Jednocześnie firma wprowadza na rynek trzy nazwy produktów: Stora Enso AvantFlute, Stora Enso AvantLiner oraz Stora Enso AvantKraft. Rodzina produktów Avant, które wykonane są ze skandynawskich włókien pierwotnych oraz włókien pochodzących z recyklingu, jest oferowana razem z szeroką gamą usług: pomocą techniczną dla klientów, usługą usprawniającą łańcuch dostaw eFlow, możliwością oddania odpadów do przetwarzania w ramach sieci recyklingu oraz usługą odpowiedniego doboru parametrów opakowań.

- Firma się rozwija i chcemy przez kolejne lata wspólnie z klientami odnosić sukcesy - mówi Ari-Pekka Määttänen z firmy Stora Enso. - To nowe hasło jest dla nich obietnicą ciężkiej pracy, by dzięki naszym wysokojakościowym produktom i usługom mogli to osiągnąć.

Stora Enso


Czytaj więcej:
brak
 

Stora Enso Polska jest filią koncernu Stora Enso, odpowiedzialną za sprzedaż wszystkich jego produktów na rynku polskim.

Polska