- Warszawa, Polska ,
Warszawskie Centrum Expo XXI, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa

Organizator:
OOH magazine Sp. z o.o. Al. Roździeńskiego 86A/III C 40-203 Katowice
Tel.:
+48 32 206 76 77
www:
www.festiwalmarketingu.pl
e-mail:
festiwal@oohmagazine.pl
Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań (dawniej Festiwal Marketingu & Druku) jest unikalnym połączeniem formuły ekspozycji targowej, szkoleń, pokazów i konferencji. Wystawcami będą firmy z szeroko pojętego rynku reklamy: od importerów i producentów artykuły promocyjnych, producentów POS, opakowań i drukarń, po dostawców mediów i maszyn. Event dedykowany jest przedstawicielom agencji reklamowych, drukarń oraz pracownikom działów marketingu.

Festiwal Marketingu, Druku & Opakowań to wyselekcjonowana grupa zwiedzających z pominięciem osób niezwiązanych z branżą reklamową. Organizator kładzie nacisk na jakość kontaktów, a nie ich ilość. OOH magazine zastrzega sobie odmowy wstępu na teren targów osobom niezwiązanym z branżą reklamową.

Targom będą towarzyszyły wydarzenia specjalne. Konferencja Print&Win 2014 poświęcona technologii Web2Print oraz oprogramowaniu dla branży opakowań. Tradycyjnie już zostaną przeprowadzone konkursy o Złoty Medal Festiwalu - na najbardziej innowacyjne produkty, maszyny i oprogramowanie. O tytuł Super Gift zawalczą prezentowane na targach gadżety i artykuły promocyjne.

Wydarzeniu towarzyszyć będzie specjalne wydanie Raportu Dostawców Mediów i Maszyn OOH magazine, największego obecnie kompendium wiedzy na temat produkcji reklamowej w Polsce. Po raz ósmy wydane zostaną też katalogi PROMO, zawierające bogatą ofertę upominków świątecznych i poligrafii. Katalogi ukazują się w dwóch osobnych grzbietach skierowanych do konkretnych grup docelowych – agencji reklamowych i klientów końcowych.

Patronat nad wydarzeniem objęły Polska Izba Opakowań, Polska Izba Artykułów Promocyjnych, Polska Izba Druku, Stowarzyszenie Polskich Producentów Etykiet Samoprzylepnych i Polska Izba Fleksografów.

Pomysłodawcą i organizatorem targów jest spółka OOH magazine.