Data:
-
Miejsce:
Warszawa, Polska ,
Hotel InterContinental, Warszawa

Organizator:
Informedia Polska, ul. Prądzyńskiego 12/14, 01-222 Warszawa
Tel.:
(0-22) 456-72-24
Fax:
(0-22) 456-70-20
Program:
PSYCHOLOGIA A OPAKOWANIE
  • Grupy odbiorców, czyli strategie packagingu w zależności od odbiorcy Dariusz Murłowski, DN Studio

OPAKOWANIA W PROJEKCIE
  • Opakowanie jako źródło sukcesu marki – jak opracować skuteczne opakowanie Dorota Kałowska, Cobalt Spark
  • Relacje miedzy opakowaniem a produktem: nadawanie tożsamości produktom. Od pełnej przejrzystości do całkowitego black-outu; czyli co naprawdę sprzedaje produkt? Marcin Nowoszewski, Carre Noir
  • Nowoczesne wzornictwo opakowań – nadawanie tożsamości wizualnej produktom poprzez kształt i konstrukcje opakowania DN Studio
  • Jak poprzez łączenie kolorów i odcieni na opakowaniu najlepiej oddać charakter produktu i przyciągnąć konsumenta Paweł Frej, Opus-B
  • Opakowania promocyjne i serie limitowane Sylwia Nowak, Niezależny Ekspert
  • Sposoby wyeksponowania opakowania na półce
  • Opakowanie zgodne z prawem Hubert Tuchołka, H.Tuchołka i Wspólnicy Sp. k. w Warszawie
  • Rozumienie znakowania żywności przez konsumentów europejskich - wyniki badań przeprowadzonych w 2005 r. na zlecenie Europejskiej Organizacji Konsumenckiej BEUC. Elżbieta Sieliwanowicz, Federacja Konsumentów

LIFTING OPAKOWAŃ
  • Rewolucja czy ewolucja Kinga Szydzińska, Forum Działań Twórczych
  • Finansowa analiza liftingu opakowań

WYGODA, BEZPIECZEŃSTWO, FUNKCJONALNOŚĆ (Customer-Friendly Packaging)
  • Co jest piękne: małe czy duże, czyli tendencje w określaniu rozmiarów opakowań
  • Zamknięcia i otwarcia – jakie rozwiązania gwarantują doskonałą jakość produktu, a jednocześnie zapewniają wygodę i łatwość w użyciu
  • Zdrowy styl życia w zdrowym opakowaniu, czyli trendy w podkreślaniu zdrowotnych wartości produktu
  • Droga od magazynu do konsumenta – jak sprawić by produkt dotarł w oryginalnej formie do końcowego odbiorcy

WYZWANIA NAJBLIŻSZEJ PRZYSZŁOŚCI
  • Trendy na rynku wymuszające nowoczesne podejście do opakowań
  • Nowoczesne łączenie tworzyw i technologii w produkcji opakowań dla branży kosmetycznej Andrzej Sikorski, AS Cosmetics
  • Opakowanie wielowarstwowe – jaki potencjał dla branży spożywczej, kosmetycznej, chemicznej Marek Owczarek, Suwary S.A.

PRAKTYCZNE DOŚWIADCZENIA BRANŻY - PREZENTACJE PRODUCENTÓW I UŻYTKOWNIKÓW OPAKOWAŃ m.in. Unilever, Rieber Foods, Gillette