- Warszawa, Polska ,
Warszawa

Tel.:
+48 22 4026490
e-mail:
kmoniuszko@movida.com.pl
Opakowanie jest zasadniczym czynnikiem, decydującym o zainteresowaniu produktem. Wywiera również istotny wpływ na wizerunek marki, której może pomóc lub zaszkodzić. Doświadczeniami podziela się eksperci od lat zajmujący się szeroko rozumianym obszarem opakowań w sieciach handlowych. Jest to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i dyskusji na najbardziej nurtujące pytania. KLUCZOWE ZAGADNIENIA
  • Ochrona prawna opakowań - przepisy, schematy rejestracyjne – case study Urząd Patentowy
  • Etykietowanie opakowań - kody kreskowe, opakowania rozszerzone, Data Matrix, DataBar – technologie i korzyści stosowania – Instytut Magazynowania i Logistyki
  • Oznakowania opakowań indywidualnych i zbiorczych po zmianach związanych z dyrektywą opakowaniową – w zakresie obowiązującym od 2012r. wraz z planowanymi zmianami – case study
  • Opakowanie biodegradowalne – czyli jak spełnić wymogi ekologii i dbać o środowisko i wzmocnić wizerunek firmy na rynku – case study
  • Trendy sieci handlowych odnośnie ekspozycji towarów i opakowań marek własnych – 3 case studies i 3 sesje pytań i odpowiedzi
  • Zarządzanie opakowaniami a wizerunek firmy, która realizuje społecznie odpowiedzialny biznes.

    Opakowania 2012


  Organizator :
no photo

Movida Conferences Izabella Kiriczok i Wspólnicy s.k.

Firma zajmująca się organizowaniem autorskich konferencji i seminariów na tematy gospodarcze dla kadry zarządzającej