Opakowania 2012
Opakowania 2012, sieci handlowe, ochrona prawna, możliwości technologiczne
- Data:
- -
- Miejsce:
-
Warszawa, Polska
,
Warszawa
- Tel.:
- +48 22 4026490
- e-mail:
- kmoniuszko@movida.com.pl
Opakowanie jest zasadniczym czynnikiem, decydującym o zainteresowaniu produktem. Wywiera również istotny wpływ na wizerunek marki, której może pomóc lub zaszkodzić. Doświadczeniami podziela się eksperci od lat zajmujący się szeroko rozumianym obszarem opakowań w sieciach handlowych. Jest to wyjątkowa okazja do wymiany doświadczeń i dyskusji na najbardziej nurtujące pytania. KLUCZOWE ZAGADNIENIA
- Ochrona prawna opakowań - przepisy, schematy rejestracyjne – case study Urząd Patentowy
- Etykietowanie opakowań - kody kreskowe, opakowania rozszerzone, Data Matrix, DataBar – technologie i korzyści stosowania – Instytut Magazynowania i Logistyki
- Oznakowania opakowań indywidualnych i zbiorczych po zmianach związanych z dyrektywą opakowaniową – w zakresie obowiązującym od 2012r. wraz z planowanymi zmianami – case study
- Opakowanie biodegradowalne – czyli jak spełnić wymogi ekologii i dbać o środowisko i wzmocnić wizerunek firmy na rynku – case study
- Trendy sieci handlowych odnośnie ekspozycji towarów i opakowań marek własnych – 3 case studies i 3 sesje pytań i odpowiedzi
- Zarządzanie opakowaniami a wizerunek firmy, która realizuje społecznie odpowiedzialny biznes.