Data:
-
Miejsce:
Online, Webinar,
Zarezerwuj hotel

Michał Cyran, Fanuc Polska, Obsługa robota Fanuc w trudnych czasach

michal-cyran-940x788px














Posiada przeszło trzyletnie doświadczenie w FANUC Polska oraz kilkuletnie w branży robotyki. Od 3 lat prowadzi następujące szkolenia:

  • szkolenie podstawowe
  • szkolenie UR
  • szkolenie programistyczne
  • szkolenia dedykowane

Przeszkolił kilkaset osób z wielu branż, między innymi: automotive, przemysł maszynowy, przemysł spożywczy, przemysł ceramiczny, przemysł kosmetyczny, przemysł lotniczy, itd.

Wcześniej pracował kilka lat w Utrzymaniu Ruchu, zajmował się robotami Motoman Yaskawa.

Posiada szeroką wiedzę techniczna, doskonale zna możliwości robotów FANUC. Posiada niebywałe zdolności interpersonalne i komunikacyjne.

Slogan nawiązuje do obecnego kryzysu, pandemii, itd. ale tak naprawdę jest to kontekst do sytuacji awaryjnych, czyli zostanie zaprezentowany przykładowy scenariusz na obsługę robota z zasymulowanymi problemami.


nowe-1128x191px-li3


Reportaże

Forum

Kacperczyk250

Opłacalność przewijania folii stretch 2021-05-09

Tipen1

Czyszczenie układu uplastyczniającego wtryskarki 2021-04-06

Yellow

Zatykanie systemów gorących kanałów. 2021-03-23

Janusz75

Własna firma produkcyjna 2021-03-22

Cosmoplast

Wtrysk PA6 GF 30 2021-03-20