Drukuj

Fotoraport z targów interpack 2008

Fotoraport z targów interpack 2008
W niemieckim Düsseldorfie trwają największe w tym roku targi dla branży opakowaniowej. Interpack 2008 zgromadził 2.7 tys. wystawców z całego świata, w tym kilkadziesiąt firm z Polski. W imprezie uczestniczy również serwis Plastech.pl, który jest medialnym partnerem spółki Messe Düsseldorf, która organizuje wydarzenie. Na naszych stronach prezentujemy pierwszy Fotoraport z tej imprezy.

Interpack, czyli Międzynarodowe Targi Maszyn Pakujących, Opakowań i Maszyn Cukierniczych odbywają się co trzy lata w Düsseldorfie. 18 edycja potrwa w dniach 24 - 30 kwietnia 2008 r. Tegoroczny interpack to największa ekspozycja w 50 - letniej historii tej imprezy.

Przez siedem targowych dni goście interpack będą mieć okazję poznać najnowsze osiągnięcia, procesy i trendy opakowaniowe w dziedzinie produktów spożywczych i napojów, słodyczy i pieczywa, farmacji i kosmetyków. - Interpack, jak na wiodące w świecie targi branżowe przystało, zaprezentuje innowacje całego łańcucha tworzenia wartości. Dzięki temu impreza stworzy niepowtarzalny, kompletny pakiet dla wszystkich, którzy poszukują rozwiązań swoich bieżących oczekiwań wobec opakowań - mówi Michael Degen z Messe Düsseldorf . - Najbardziej zależy nam na tym, żeby te targi były odzwierciedleniem tego co dzieje się w branży opakowaniowej. Te kilka dni ma być okresem, w którym cały światowy przemysł opakowań spotka się w jednym miejscu, by móc pokazać to, co aktualnie wyznacza kierunki rozwoju rynku opakowań.

tereny targowe w Düsseldorfie

Wszyscy, którzy odwiedzą interpack 2008 będą mieć okazję zapoznania się z kluczowymi zagadnieniami, przed którymi stoi branża opakowaniowa. Najważniejsze z nich dotyczą m.in. tego w jaki sposób zmiany demograficzne i społeczne wzmacniają trend "Convenience", który oznacza, że opakowania muszą być coraz wygodniejsze i coraz mocniej podkreślać indywidualny charakter produktu.

Targowi goście znajdą też odpowiedź na pytanie, w jaki sposób rosnąca różnorodność produktów, ich szybka wymiana oraz krótkie serie stawiają najwyższe wymagania odnośnie elastyczności maszyn i urządzeń. Zapoznają się również z rosnącą popularnością opakowań PET i wzrastającym znaczeniem opakowań jako środka komunikacji. Wreszcie interpack nie ucieknie od prezentacji maszyn pakujących, które są w stanie spełnić najwyższe technologie procesu produkcji.

Częścią interpack będzie tzw. Innovationparc Packaging, czyli park innowacyjny opakowań. W interaktywny sposób zaprezentowane na nim zostaną rozwiązania różnych problemów z dziedziny gospodarstwa domowego, handlu detalicznego, logistyki i produkcji. W centrum zainteresowania znajdą się tzw. Fast Moving Consumer Goods, czyli produkty szybko rotujące, szybkozbywalne, najczęściej codziennego użytku. Należą do nich głównie artykuły spożywcze, kosmetyki, chemia gospodarcza i drobne artykuły gospodarstwa domowego.

Tereny targowe w Düsseldorfie

Wspomniane innowacje będą pokazywane w kontekście całego łańcucha tworzenia wartości. Częścią tej całościowej koncepcji będą wystawcy z przemysłu surowcowego, producenci materiałów opakowaniowych, maszyn pakujących oraz agencje plastyczne zajmujące się wzornictwem.

Fotoraport z targów interpack 2008


brak
Biznes Start

A.S. Messe Consulting Sp. z o.o.

Wyłączny przedstawiciel na Polskę spółek targowych Messe Düsseldorf GbmH, Messe Düsseldorf Asia, Messe Düsseldorf China