DPS Software - oficjalny polski dystrybutor oprogramowania SOLIDWORKS - zaprasza na krótki 45-minutowy webinar dotyczący systemu SOLIDWORKS PDM, który jest idealną alternatywą systemu do zarządzania dokumentacją dla użytkowników Autodesk Inventor i AutoCAD.
Podczas webinaru będą poruszane następujące tematy:
- Wprowadzenie do systemu PDM,
- Praca w PDM na żywo - w tym dla użytkowników Autodesk Inventor,
- Doświadczenia DPS Software w zakresie dodatków i integracji z systemami ERP.
Podstawowe korzyści, stawiające system SOLIDWORKS PDM jako idealną alternatywę dla użytkowników Autodesk Inventor:
- Łatwy i intuicyjny interfejs użytkownika zintegrowany z systemem Windows, dzięki czemu wprowadzenie produktu do firmy będzie bezbolesne dla użytkowników,
- Prosty i funkcjonalny interfejs administratora, dzięki czemu zmiana ustawień systemu czy reorganizacja procesu obiegu dokumentacji odbywa się w łatwy sposób w graficznym narzędziu,
- Opcje do przenoszenia i kopiowania drzewa projektu oraz porządkowania istniejącej dokumentacji,
- Prosta w konfiguracji replikacja danych, szczególnie przydatna do pracy w wielu lokalizacjach geograficznych,
- Dostęp do dokumentacji przez przeglądarkę WWW i urządzenia mobilne,
- Otwarty interfejs programistyczny API w pakiecie - dzięki temu możemy zaprogramować w SOLIDWORKS PDM rozszerzenia dostosowane do potrzeb danej firmy.
- Wielu klientów referencyjnych, używających SOLIDWORKS PDM w połączeniu z Autodesk Inventor i AutoCAD,
- Katalog dodatków i rozszerzeń i rozbudowany dział R&D piszący dodatki na potrzeby danego klienta,
- Mnogość zaawansowanych integracji z systemami ERP (również w połączeniu z Autodesk Inventor), takimi jak BPSC IMPULS, SAP Business One, SAP R/3, Microsoft Dynamics NAV, Microsoft Dynamics AX, CDN XL i in.