Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

Taropak 2024 już w listopadzie

Taropak 2024 już w listopadzie

Kolejna edycja Targów Taropak, która zostanie zaprezentowana w całkiem nowej odsłonie, odbędzie się 13-15 listopada 2024 roku.
System kaucyjny do poprawki!

System kaucyjny do poprawki!

Organizacje reprezentujące branżę napojową oraz handel detaliczny apelują o przyjęcie kluczowych poprawek legislacyjnych mających na celu zapewnienie efektywnego działania ogólnopolskiego systemu kaucyjnego.

Wydarzenia

Warsaw Pack 2024

Warsaw Pack 2024

Nadarzyn, 2024-04-23
Hispack 2024

Hispack 2024

L'Hospitalet de Llobregat, Barcelona, 2024-05-07
FachPack 2024

FachPack 2024

Norymberga, 2024-09-24
Packaging Innovations 2024

Packaging Innovations 2024

Kraków, 2024-10-09

Katalog firm » Opakowania

 
Budeco Systemy Magazynowania i Transportu

Budeco Systemy Magazynowania i Transportu

Największa oferta (ponad 1000 modeli): przemysłowe pojemniki, skrzyniopalety, palety oraz zbiorniki o przedłużonej trwałości. Atesty PZH, UN, ADR, ESD-EX. ISO 9001:2000

ScanPack S.J.

ScanPack S.J.

Taśmy bandujące, napinacze do taśm, maszyny pakujące, zgrzewarki, pochłaniacze wilgoci

SPG

SPG

Producent elastycznych i sztywnych folii (laminatów i kompozytów) przeznaczonych do pakowania żywności

Grupa PCC

Grupa PCC

Ponad 1300 produktów i formulacji chemicznych dla przemysłu. Plastyfikatory uniepalniające, antyutleniacze/stabilizatory, uniepalniacze, dyspergatory i wiele innych dodatków do tworzyw sztucznych oraz butelki plastikowe

 

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego nabywcy…