Dwie dobrze znane na polskim rynku wódki otrzymały tuż przed Sylwestrem nowe opakowania.
Żubranko, to nazwa opakowania, w które od 2007 r. każdej zimy otulana jest wódka Żubrówka. To nie tylko elegancki gadżet, ale też bardzo funkcjonalne rozwiązanie. Oto bowiem elegancka pikowana kurtka z futerkiem z termoizolacyjnej tkaniny, w której mieści się podstawowe opakowanie, zostało wyposażone w specjalną funkcję chłodzenia. Dzięki niej alkohol dłużej zachowuje odpowiednią, schłodzoną temperaturę.
Warto dodać, że poprzednie limitowane wydania Żubrówki w Żubranku otrzymały takie osoby jak choćby aktorka Sophie Marceau czy muzyk Mark Knopfler.
Mniejsze szaleństwo przypisać można producentowi Żytniej. Tutaj obyło się bez fajerwerków, choć uwagę zwraca fakt, że marka ta, również postanowiła zaistnieć poprzez stworzenie tzw. wtórnego opakowania, w tym wypadku kartonu. Dla pierwotnego opakowania, czyli butelki o pojemności 0,7 l zaprojektowano dodatkowe w formie atrakcyjnego kartonowego pudełka ze skromnym lekko połyskliwym nadrukiem.