Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

Taropak przyspiesza! Targi

Taropak przyspiesza! Targi już we wrześniu

Międzynarodowe Targi Techniki Pakowania i Etykietowania Taropak zmieniają termin - najbliższa edycja odbędzie się w dniach 24-26 września 2025 roku, równolegle z targami Polagra.
Symas & Maintenance 2025 -

Symas & Maintenance 2025 - trwa rejestracja wystawców

15 i 16 października 2025 r. EXPO Kraków ponownie stanie się centrum innowacji przemysłowych. Przed nami 16. edycja Międzynarodowych Targów Symas & Maintenance - jedynego takiego w Europie Środkowo-Wschodniej wydarzenia.

Wydarzenia

drinktec 2025

drinktec 2025

Monachium, 2025-09-15
Labelexpo Europe 2025

Labelexpo Europe 2025

Barcelona, 2025-09-16
FachPack 2025

FachPack 2025

Norymberga, 2025-09-23
Taropak 2025

Taropak 2025

Poznań, 2025-09-24

Katalog firm » Opakowania

 
Zakłady Wytwórcze Cheko Sp. z o.o.

Zakłady Wytwórcze Cheko Sp. z o.o.

Producent opakowań z tworzyw sztucznych: pojemniki oksy-biodegradowalne, donice, regranulacja tworzyw

Mosca Direct Poland Sp. z o.o.

Mosca Direct Poland Sp. z o.o.

Maszyny do wiązania, rozwiązania zabezpieczające ładunki, wysokiej jakości taśmy do wiązania

Gondek Sp. z o.o.

Gondek Sp. z o.o.

Wyroby z tworzyw sztucznych - wtrysk 45-320 ton

Kronos-Polymer Sp. z o.o.

Kronos-Polymer Sp. z o.o.

Regranulaty Klasy PREMIUM, Regranulaty LDPE, Recyklaty, Skup, Sprzedaż, Usługi, Recykling Tworzyw Sztucznych

 

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego nabywcy…