Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

Georg Utz zwiększa moce produkcyjne

Georg Utz zwiększa moce produkcyjne

Szwajcarski producent pojemników i palet z tworzyw sztucznych - firma Georg Utz - zakończył rozbudowę zakładu produkcyjnego w Kątach Wrocławskich.

Sidel na targach Brau Beviale 2016

Sidel na targach Brau Beviale 2016

W dniach 8–10 listopada odbędą się targi Brau Beviale 2016, podczas których Sidel zaprezentuje urządzenia produkcyjne i usługi w dziedzinie opakowań z PET na napoje.

Drukarki cyfrowe do zadań specjalnych

Drukarki cyfrowe do zadań specjalnych

Firma Oxiprint, która pojawi się w strefie wystawców DPS Forum, postawiła na produkcję maszyn drukujących dostosowanych do konkretnych potrzeb użytkowników.

Wydarzenia

Katalog firm » Opakowania

Biznes Premium
Zaptech Sp.J.

Zaptech Sp.J.

Regranulaty tworzyw sztucznych, folie, maszyny do recyklingu

Silgan Closures

Silgan Closures

Producent zamknięć plastikowych dla przemysłu spożywczego

Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Rozwiązania z polipropylenu spienionego (EPP), polistyrenu spienionego (EPS), PP, PS, PC-ABS dla Twojego biznesu

Masterchem S.J.

Masterchem S.J.

Opakowania PET: kosmetyczne, farmaceutyczne, chemiczne, słoiki, na żywność, alkoholowe, nakrętki do opakowań, preformy PET

Biznes Plus

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego n…