Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

Przełomowa technologia druku cyfrowego

Przełomowa technologia druku cyfrowego

Na rynku pojawiła się nowa technologia przemysłowego druku cyfrowego. Rozwiązanie to oznacza przyśpieszenie przygotowywania skomplikowanych wzorów (np. paneli kontrolnych w sprzętach AGD) z obecnych 4-5 tygodni do 24 godzin.

Targi PCI Days coraz bliżej

Targi PCI Days coraz bliżej

Targi PCI Days 2019, które odbędą się już tego roku w dniach 15-16 maja w Warszawie, są nowym wydarzeniem B2B skierowanym do producentów, dostawców oraz firm działających w sektorach farmaceutycznym oraz kosmetycznym.

Wydarzenia

Katalog firm » Opakowania

 
Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Rozwiązania z polipropylenu spienionego (EPP), polistyrenu spienionego (EPS), PP, PS, PC-ABS dla Twojego biznesu

P.W. Masterchem S.J.

P.W. Masterchem S.J.

Opakowania PET: kosmetyczne, farmaceutyczne, chemiczne, słoiki, na żywność, alkoholowe, nakrętki do opakowań, preformy PET

ScanPack S.J.

ScanPack S.J.

Taśmy bandujące, napinacze do taśm, maszyny pakujące, zgrzewarki, pochłaniacze wilgoci

General Plastics Sp. z o.o.

General Plastics Sp. z o.o.

Producent maszyn do przetwórstwa tworzyw sztucznych: wytłaczarki, linie do produkcji folii, butelek, wkładów do zniczy.

 

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego nabywcy…