Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

XXI Konferencja "Kompleksowa Gospodarka Odpadami"

XXI Konferencja "Kompleksowa Gospodarka Odpadami"

W dniach 5-7 września br. w Janowie Podlaskim odbędzie się XXI konferencja „Kompleksowa gospodarka odpadami”. Tegoroczna edycja dotyczyć będzie najbardziej aktualnych tematów branży odpadowej.

Inspiracja kolorów

Inspiracja kolorów

Kolorowe pudełko z inspiracją kolorystyczną w 2017 roku: Finke przedstawia trendy kolorów tworzyw sztucznych w roku 2017.

Fundusz Badań i Wdrożeń - Voucher Badawczy

Fundusz Badań i Wdrożeń - Voucher Badawczy

Kujawsko-Pomorska Agencja Innowacji w dniu 4 sierpnia 2017 r. ogłosiła nabór wniosków o dofinansowanie w formie grantów w ramach Projektu „Fundusz Badań i Wdrożeń - Voucher Badawczy”

Wydarzenia

Katalog firm » Opakowania

Biznes Premium
Elkom Trade S.A.

Elkom Trade S.A.

Pojemniki magazynowe z drutu, nadstawki, rollkontenery, stojaki, stelaże

Bogucki Folie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Bogucki Folie Spółka z ograniczoną odpowiedzialnością Sp.k.

Producent folii: folia termokurczliwa, folia barierowa, producent toreb, laminaty, nadruk fleksograficzny

Solplast Packaging

Solplast Packaging

Butelki, nakrętki, słoiki, słoje, karnistry, zakrętki, opakowania, wtryskownia, konfekcjonowanie, nadruki, elementy z tworzyw sztucznych

Grupa Azoty S.A.

Grupa Azoty S.A.

Tworzywa modyfikowane, poliamidy, kopolimery acetalowe oraz kaprolaktam, półprodukty z tworzyw sztucznych, nawozy mineralne, chemikalia

Biznes Plus

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego nabywcy…