Opakowania

Opakowania są niezbędne w dzisiejszym świecie: zabezpieczają produkt przed uszkodzeniem, dostarczają informacji, przyciągają wzrok konsumentów. Opakowania mogą być wykonane z różnych materiałów, np. z tworzyw sztucznych, papieru, szkła, metalu czy drewna. Współczesne opakowania są coraz bardziej pomysłowe - mogą wskazać, czy zapakowana żywność jest świeża oraz chronić przed fałszerstwami.

Wiadomości

Branża opakowań na ścieżce

Branża opakowań na ścieżce wzrostu

Produkcja sprzedana krajowego przemysłu opakowań wzrosła w ub. r. o ok. 1,3%, przebijając poziom 45,5 mld PLN, co było dobrym wynikiem na tle całego przetwórstwa przemysłowego, gdzie spadek produkcji sprzedanej wyniósł 5,2%.

Lidl rezygnuje z czarnego

Lidl rezygnuje z czarnego plastiku w opakowaniach

Lidl Polska podejmuje działania wspierające gospodarkę o obiegu zamkniętym. W ramach strategii REset Plastic firma zamierza do końca 2025 roku osiągnąć cel stosowania w opakowaniach marek własnych ok. 20% plastiku pochodzącego z recyklingu.

Wydarzenia

Katalog firm » Opakowania

 
Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Knauf Industries Polska Sp. z o.o.

Rozwiązania z polipropylenu spienionego (EPP), polistyrenu spienionego (EPS), PP, PS, PC-ABS dla Twojego biznesu

Zaptech Sp.J.

Zaptech Sp.J.

Regranulaty tworzyw sztucznych, folie, maszyny do recyklingu

Grupa PCC

Grupa PCC

Ponad 1100 produktów i formulacji chemicznych dla przemysłu. Plastyfikatory uniepalniające, antyutleniacze/stabilizatory, uniepalniacze, dyspergatory i wiele innych dodatków do tworzyw sztucznych oraz butelki plastikowe

Gerresheimer Bolesławiec S.A.

Gerresheimer Bolesławiec S.A.

THE GERRESHEIMER GROUP – światowy lider opakowań farmaceutycznych

 

Oferty B2B » Opakowania

Forum

Plastechopedia

Opakowania

Opakowania to wyroby wykonane z dowolnego materiału, których główną funkcją jest zabezpieczenie pakowanego produktu i otoczenia przed niekorzystnym działaniem czynników zewnętrznych lub wewnętrznych w czasie jego transportu i przechowywania. Ponadto opakowania pełnią funkcję estetyczno-marketingową, której celem jest skłonienie potencjalnego nabywcy…