Folia PP łukowata
Wytłaczanie

25 lut 2014, 1:12 Yeti01

Jakie zastosować temperatury na walcach chromowych przy produkcji folii PP na nożu powietrznym, folia na odciądu wychodzi łukowata. Obecne temp. 40 stC środek, 32 stC dół.

25 lut 2014, 15:04 SlawekGryf

Yeti01 napisał:
Jakie zastosować temperatury na walcach chromowych przy produkcji folii PP na nożu powietrznym, folia na odciądu wychodzi łukowata. Obecne temp. 40 stC środek, 32 stC dół.


Temperatura na nożu jest zależna od :
1.wydajności maszyny
2.grubości produkowanej folii
3.użytego materiału(surowca) chodzi mi tu o moduł sztywności
4.temperatur w jakich przetwarzasz granuleczki
5.wysokości położenia air knife'a.

Standardowo cast'owcy poruszają się w przedziale 60-70'C i mam wrażenie iż Twoje 40 to niestety ale nieco zbyt mało....dokonujesz nader intensywnego chłodzenia i dlatego wychodzą Ci "trąbeczki".
Podawaj proszę też więcej szczegółów co do produktu czy jest to zwykła opakowaniówka ,BOPP czy crystal film...pomoże nam to zaproponować Ci jakieś rozwiązania.

3maj się i powodzenia. ;)

25 lut 2014, 16:02 SlawekGryf

Użyj na próbę 60-góra , 45-dól....Powinno być OK

Radociech

26 lut 2014, 1:34 Yeti01

Materiał to TATREN HT 3 06, folia 0,50x600, wydajność jakieś 260kg/h. Temperatury od 205 do 230, głowica 220.
Zwiększenie temperatur na walcach troszkę pomogło DZIĘKUJE. A czy można na nożu zrobić folię połysk/połysk, obecnie wychodzi połysk/mat.

8 mar 2014, 16:15 Wojciech7

Witam
Za mało informacji dot produkowanej Folii:
- jaka szerokość
- jaka wydajność
-jaka prędkość odbioru
- pozycjonowanie noża powietrznego
- ilość walców
- szczelina ustnika
- parametry wytłaczania
- ciśnienie tworzywa przed głowicą
- oraz szereg innych informacji (surowiec , dodatki, itp.
Ten problem często występuje przy niedobranych parametrach technologicznych lub jakością tworzywa.
Pozdrawiam
tel kontaktowy:605445867



Odpowiedz Nowy temat