Nadmierne wyciąganie wody przy regranulacji
Wytłaczanie

10 wrz 2018, 15:13 Ka_plast

Witam, 

Pisze z prośbą o wytłumaczenie co oznacza, że przemiał nadmiernie wciąga wodę podczas regranulacji, jaka jest tego przyczyna? Z góry dziękuję za pomoc. 

11 wrz 2018, 21:45 Polisiepropylen

Pytanie. Przemiał który podajesz na wytlaczarke? Czy skąd on wyciąga? Nie bardzo rozumiem pytanie.

Radociech

12 wrz 2018, 5:32 Ka_plast

Polisiepropylen #(on) napisał:

Pytanie. Przemiał który podajesz na wytlaczarke? Czy skąd on wyciąga? Nie bardzo rozumiem pytanie.


Tak tak chodzi o przemiał który podaję na wytlaczarke. Ja dostałam taka informacje zwrotną od odbiorcy i nie bardzo rozumiem o co chodzi. 

14 wrz 2018, 12:56 SK_Trade

A co granulujesz, z jakiego tworzywa przemiał ? Ewentualnie jesteś może w stanie wstawić zdjęcie regranulatu , chodzi o strukturę tworzywa.

2 paź 2018, 11:33 Dominoj

podaj więcej szczegółów 



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Sieah123

Wtrysk PA6 GF 30 2020-05-21

Prismatic

Pvc Soft płynne - Produkcja mat barowych - ociekaczy. 2020-04-14

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2020-03-06

Piotrzawadzinski

Linia produkcyjna do rurek PE 2019-12-14

Plastpet

Problem z produkcjia tub do zniczy PP 2019-12-08