Problem z obcinaniem krawędzi wanien akrylowych
Termoformowanie

Anonymous
20 wrz 2012, 15:29 *.17.240.42

Witam ! jak napisalem w temacie, mam problem z obcinaniem krawedzi akrylowych wanien ( po wzmocnieniu zywicą), mianowicie po obcięciu na automatycznej pile ( srednica ostrza - 300mm, 96 zębow) mam delikatne odpryski od strony akrylowej. Odpryski sa na tyle glebokie,ze po oszlifowaniu krawedzi sa nadal widoczne...Dodam jeszcze ze mam ograniczone pole w dostosowaniu cisnienia ramienia pily oraz predkosci stolu. Moze ktos z Panow badz Pan spotkal sie z podobnym problemem. Z gory dziekuje za wszelkie informacje. Pozdrawiam !

Anonymous
10 sty 2013, 13:00 *.25.132.205

więcej zębów/ szybsza piła, cieńsza tarcza, piłowanie pod kątem

Racimir

Anonymous
17 sty 2013, 14:26 *.17.240.42

Dzieki serdeczne
pozdrawiam !

5 lut 2013, 9:14 Iebm

Dzień dobry Panie Marcinie - byc może wkrótce będziemy mogli się spotkać :)

Anonymous
19 lut 2013, 13:48 *.17.240.42

Witam Panie Iebm, czyzby zamierzal Pan odwiedzic Bahrain? jezeli tak to chetnie sie spotkam z Panem, przepraszam ze tak pozno odpisuje ale troszke natlok roboty i problemow i nie starczylo mi rozgarniecia zeby kontrolowac wszystkie posty!
Pozdrawiam i czekam na informajce.



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Adam80

Własna firma produkcyjna 2020-10-24

Echo_Plast

Jaki rodzaj folii do szycia elementów odzieży i akcesoriów 2020-10-02

Arys37

Zabrudzone kurtyny PCV 2020-09-22

Todarek12

Prototypowa forma wtryskowa 2020-09-10

Piotrekente

Czas cyklu 2020-09-01