Problem z plastifikacją
Wtryskiwanie

11 wrz 2015, 2:45 Raben81

Witam ,bylbym bardzo wdzieczny za pomoc,mamy problem tego typu:maszyna przez godzine pracuje bez problemu,pozniej wydluza sie plastyfikacja az w koncu nie moze nabrac wogole.tworzywo polymer durastar 2110 z dodatkiem uvi.suszenie 70 st.C.temp.przetworstwa tego tworzywa 250-270 C.proowalismy na roznych maszynach i ten sam efekt.mozliwe jest to ze jest nie odpowiedni slimak?robilismy duzo kombinacji z temperaturami,predkosciami nabierania,dekompresje bez rezultatu.
pozdrawiam

22 wrz 2015, 21:09 Printer

Jeżeli przez godzinę jest OK a potem coraz gorzej to w przedziale czasowym z tworzywa migrują smary i osadzają się w układzie i zaczyna się ślizganie tworzywa i koniec z pobieraniem. Zjawisko ślizgania się i nie pobierania tworzywa miałem swego czasu w wytłaczarce 1-ślimakowej przy zastosowaniu płynnych barwników. Dwu ślimakowa radzi sobie z nimi a jedno ślimakowa już nie.

Radegunda

23 wrz 2015, 0:03 Tiplast

witam jeśli jest możliwość to proponuje suszyć materiał dłużej około 6 godzin i w temperaturze wyższej niż zaleca producent jeśli przetwarzanie odbywa się w temp. około 250 stopni to w suszarce może być więcej niż 70 stopni ja proponuje podnieść do 100 stopni lub trochę więcej ale proszę o częstą kontrolę suszonego materiału . można spróbować tylko z materiałem aby wystarczył na 2 godziny pracy wtr. jeśli po godzinie są problemy . a dlaczego to proponuje jeśli materiał będzie wilgotny to gazy pary powstałe w cylindrze mogą powodować takie problemy . spotkałem się już z takim problemem tylko inny materiał . pozdrawiam i proszę o info . czy problem ustąpił i po jakich wprowadzonych zmianach

23 wrz 2015, 13:26 Jackoos_899

Jeszcze jedną rzecz sprawdź - mianowicie jak są wysterowywane grzałki na cylindrze na starcie (%grzania) a jak po godzinie - jaki wniosek Ci to da a to taki czy z tarcia nie wydziela się zbyt dużo ciepła i zanim przeniknie do czujnika ten z odczytu dostanie herezje i wyłączy grzanie mimo że defekto w cylindrze będziesz miał temp znacznie mniejszą niż zadaną, w końcu siła tarcia będzie na tyle duża że zatrzyma układ plastyfikujący na stałe (hydromotor nie będzie dał radę obrócić)

11 lis 2015, 5:19 Raben81

problem rozwiazany.dostawca tworzywa przyslal zla specyfikacje.tworzywo musi pracowac w wyzszych temperaturach.slimak nie mial sily przekrecic.pozdrawiam i dziekuje za podpowiedzi



Odpowiedz Nowy temat