Problem z wtryskiem coPET
Wtryskiwanie

23 paź 2014, 10:40 Rafald

witam
czy ktos pracowal na materiale typu coPET.
Od jakiegos czasu w mojej firmie prowadzone sa testy na tym mat. obecnie wtyrskujemy ABS TR lecz chcemy przejsc na coPet bo jest materialem idealnie transparentnym.

Mamy problem z jednym detalem.
Jest to bok pojemnika. chodzi o to, ze wyrywa kawalek detalu w punkcie wtrysku .material po kilku cyklach przykleja sie do GK.
Dodam ze formy sa powleczone, GK maja torpeda i tytanowe koncowki aby lepiej odprowadzac cieplo.
Na innych detalach nie ma z tym problemu.

wczoraj mielismy problem z przebiciem sie przez GK
przy 300 st. Gdzie normalnie wtryskujemy na 250/260st.

moze ktos z Was pracowal z tym mat. i ma jakies doswiadzczenie.
pozdrawiam

Radzim

26 paź 2014, 11:18 Gerbito

Coś jest z grzaniem nie tak, materiał ci za pływa pomiędzy otworem i torpedą i niepotrzebnie tak mocno schłodzona jest sama końcówka torpedy i ci zalega.
Moje propozycje
-zmienić samą końcówkę torpedy ( o ile jest taka opcja)
-schłodzić formę i dać szybszy czas cyklu i minimum czasu na otwarciu formy (lub większy aby końcówka sie nagrzała)
-Włączyć dekompresje przed dozowaniem z wyłączonym czasem przestoju przed dozowaniem.
-Szybciej wbić w forem (wtrysk), krótszy czas docisku o mniejszej sile na samym końcu parametrów
-zmniejszyć skok dozowania do minimum (praktycznie bez poduszki)



Odpowiedz Nowy temat