Problem ze zgrzaniem folii HDPE
Zgrzewanie

Anonymous
18 cze 2015, 22:58 *.205.127.168

Witam.
Mam spory problem i liczę że na forum uzyskam pomoc.
Problemem jest zgrzanie folii HDPE - folia jest z zakładkami i w ich miejscu muszę zgrzać ze sobą 4 warstwy folii każda po 45mikronów grubości. Zgrzewanie wykonuję zgrzewarką impulsową i folia niby się zgrzewa ale nie we wszystkich miejscach. Po przerobieniu zgrzewarki i dołożeniu jeszcze jednego elementu grzewczego na górze urządzenia jest minimalnie lepiej ale nadal zgrzew przepuszcza wodę.
Moje pytanie brzmi czy jeżeli zainwestuję w zgrzewarkę o szerszym zgrzewie to uda mi się połączyć wszystkie warstwy tej folii? Czy może jest jakiś inny sposób na połączenie jej?
Dodam że worki będą wykorzystywane do produkcji grzybni.
Z góry dziękuję za pomoc.

6 lip 2015, 17:48 Kacperkaras

Zapytaj na tej stronie: www.rs-fillingtech.pl, zajmują się produkowaniem różnego rodzaju linni produkcyjnych itp. Możliwe że pomogą Ci w wykonaniu takiego urządzenia, które zgrzeje Twoją folię.

Racigniew

9 lip 2015, 1:16 Vicente

Problem ze szczelnością zgrzewów w kapturach (workach zgrzewanych z rękawów z zakładkami) jest bardzo częsty. Zwłaszcza jeśli mowa o folii HDPE.
Jeżeli ma pan taką możliwość to proponuję modyfikację samej folii. W zgrzewaniu znacznie lepiej powinna sprawdzać się folia z MDPE albo z odpowiednio skomponowanymi warstwami zgrzewalnymi (jeśli jest to folia wielowarstwowa).

21 cze 2018, 8:34 SlawekGryf

Looqash84 #(on) napisał:
Witam.
Mam spory problem i liczę że na forum uzyskam pomoc.
Problemem jest zgrzanie folii HDPE - folia jest z zakładkami i w ich miejscu muszę zgrzać ze sobą 4 warstwy folii każda po 45mikronów grubości. Zgrzewanie wykonuję zgrzewarką impulsową i folia niby się zgrzewa ale nie we wszystkich miejscach. Po przerobieniu zgrzewarki i dołożeniu jeszcze jednego elementu grzewczego na górze urządzenia jest minimalnie lepiej ale nadal zgrzew przepuszcza wodę.
Moje pytanie brzmi czy jeżeli zainwestuję w zgrzewarkę o szerszym zgrzewie to uda mi się połączyć wszystkie warstwy tej folii? Czy może jest jakiś inny sposób na połączenie jej?
Dodam że worki będą wykorzystywane do produkcji grzybni.
Z góry dziękuję za pomoc.

Witam...dzień dobry !


Czy używa Pan zgrzewarki drut w drut? czy pojedyńczy drut i w silikon?

Tak jak pisze jeden z kolegów dodatek MDPE lub LDPE w ilości 5-10% w mixie załatwi Panu sprawę natychmiastowo i zdecydowanie polepszy własności mechaniczno-fizyczne rękawa.

Jeżeli nie może pan wykonać mixu (zakaz kliencki) musi Pan używać zgrzewarki drut w drut.



Pozdrawiam

Sławek



Odpowiedz Nowy temat