Skurcz wtórny
Wtryskiwanie

2 mar 2015, 14:39 Rafald

Witam.
Mam problem ze skurczem wtórnym, który zachodzi na tacce o wymiarach ok 450/300 taki prostokąt. Tacka ma na żeberka na
1/4 i 3/4 wysokości. Forma jest chłodzona do 7st. dwoma chlodziarkami.czas chłodzenia to 11s,przy dłuższym chłodzeniu pęka. Czas Cyklu ok 26s.detal z formy wychodzi prosty. Leży pod obciążeniem nawet 2godz.pozniej i tak go wygina. Grzaliśmy tez formę do 40st i efekt był ten sam.

Proszę o pomoc.


2 mar 2015, 16:15 Ramones

Wszystko pieknie kolego tylko podaj na jakim tworzywie pracujesz ? :D :D
Podaj typ i wtedy bedzie wszystko jasne no i szybciej pojdzie :D :D

Racigniew

2 mar 2015, 16:46 Rafald

Materiał to PS.

2 mar 2015, 21:03 Gerbito

foto detalu możliwe?

2 mar 2015, 21:25 Rafald

Jutro postaram się wrzucić.

3 mar 2015, 22:03 Rafald

oto foty detalu po skurczu.

4 mar 2015, 11:57 Marekzaba31

PS - wysoki czy niski udar ?

4 mar 2015, 14:45 Ramones

Podaj producenta i typ tego PS-u.
Jest to o tyle wazne ze jak sie okaze ze jest to wina tego tworzywa to nikt nie bedzie go stosowal do tego typu detali w zwiazku z tym nasuwa sie pytanie czy stosowales PS innych producentow ?

5 mar 2015, 8:15 Rafald

Jaki ma udar tego nie wiem.
Materiał to GPS.

5 mar 2015, 21:49 Yellow

Witaj Rafald,
a co się dzieje jak dźwigniesz temperaturę formy i wydłużysz czas chłodzenia?
Zbyt niska temperatura formy wywołuje bardzo duże naprężenia własne i dlatego detal pęka. Rośnie też skurcz co u Ciebie na detalach jest widoczne.
Pokombinuj z tą temperaturą formy i wydłużaniem czasu chłodzenia i daj znać co z tego wyszło.

Pozdrawiam
Yellow



Odpowiedz Nowy temat