Skurcz wtórny wypraski z HDPE
Wtryskiwanie

9 lis 2019, 5:15 Rico55w

Witam . Mamy problem z produkcja okrągłego uchwytu do butelki PET  z  pierwotnego HDPE.  Występuje zbyt duży skurcz  pierwotny/wtórny przez co detal jest zbyt ciasny . Ustawienia parametrów wtrysku  niewiele zmieniają . Robiliśmy próbę zmniejszenia skurczu poprzez dodanie do HDPE  20 %  PP kopo  i rzeczywiście skurcz się wyraźnie zmniejszył ale niestety wypraska pod obciażeniem urywa się , co jak sądzimy jest powodowane tym żę te dwa tworzywa  HDPE i PP   się ze sobą nie łącza . Produkcja całkowicie z PP kopo  daje ten sam efekt , skurcz wypraski jest zadowalający ale  detal urywa się   , jest za mało odporny na rozciąganie .                                  Możę ktoś  Panów  spotkał się z podobnym problemem  i wie jak sobie z nim poradzić.     Byłbym wdzięczny za poradę .  pozdrawiam  



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Machtomi

Problem z produkcjia tub do zniczy PP 2019-11-05

Mosfor

Zabezpieczanie kloszy lamp z poliwęglanu 2019-10-24

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2019-10-04

Bercik88

Program do ewidencji i napraw form wtryskowych 2019-09-02

Tipen1

Wytłaczarka HDPE, przegrzewa. 2019-07-25