Smugi/zmatowienia na detalach - PP
Wtryskiwanie

Anonymous
15 cze 2015, 10:59

Witam.
Od jakiegoś czasu na detalach i gniazdach pojawiły nam się smugi/zmatowienia. Wypraska jest czerwona i wszystko widać. Zmatowienie a raczej osad mogę wytrzeć szmatka z detalu a także z gniazd w formie. Pomaga to na kilka wtrysków. Później problem niestety wraca. Gniazda zostały spolerowane i nic to nie dało. Barwnik i surowiec cały czas ten sam. Temp. na dyszach nie ma nic wspólnego ze smużeniem bo już sprawdzałem od temp. min do max.
Proszę o jakieś rady.

16 cze 2015, 19:48 Gerbito

Tylko 4 pytania mam
1.Czym grzejesz formę?
2.Czym czyścisz Formę?
3. Jakie tworzywo?
4. Czym smarujesz wypychacze ?

Anonymous
16 cze 2015, 22:56 *.49.223.119

ad.1. termoregulator - elwik. 8 gniazd ,2 rozdzielacze i opaska.
ad.2. czyszczenie formy - benzyna ekstrakcyjna i miękkie czyściwo/papier bezpyłowy
ad.3. borealis PP
ad.4. smar do wypychaczy Ambresil mould tool

Rachela

18 cze 2015, 18:35 Yellow

Witam,
a jak zwolnisz wtrysk jest jakaś poprawa?
Dźwignij temperaturę formy i zobacz czy coś się zmieniło.

Pozdrawiam
Yellow

18 cze 2015, 18:47 Gerbito

Nie znam środka Ambresil mould tool ale istnieje prawdopodobieństwo że po spryskaniu wypychaczy podczas ruchów wywala ci smar na detal. Tylko to mi do głowy przychodzi skoro po kilku wtryskach problem wraca. Rozebrać, przeczyścić, wysuszyć i zastosować jakiś środek na bazie teflonu i już.

22 cze 2015, 12:40 Yellow

Witam,
i wiadomo już coś na ten temat?

Pozdrawiam
Yellow

Anonymous
22 cze 2015, 22:51 *.49.48.156

Nic w temacie się nie zmieniło. Czyścimy formę co 4 godziny. Zmiany temperatur, szybkości i ciśnień nic nie pomagaja.

23 cze 2015, 8:45 Jackoos_899

Jeżeli nic z wyżej wymienionych nie pomaga to możliwe że odpowietrzenia Ci się zaklepały i jest niewystarczająca ewakuacja gazów, spróbuj je poprawić//podklej i zobacz czy sytuacja się poprawiła.

24 cze 2015, 13:48 Yellow

Witajcie :D

tak jak pisze Gerbito i Jackoos_899 to coś się zmieniło w procesie produkcyjnym. Może rzeczywiście ten środek do wypychaczy tutaj miesza albo odpowietrzenia już nie są takie jakie powinny być. Nie wiem jak jest ze stabilnością procesu (to znaczy czy macie gdzieś stare parametry na których szło ok a teraz ktoś coś pozmieniał i dlatego tak się dzieje). Ogólnie musisz sprawdzić czy aby na pewno nic się nie pozmieniało jeśli chodzi o cały proces produkcyjny (parametry maszyny, chłodzenie lub termostatowanie formy, tworzywo, forma i barwnik).
Z tego co napisałeś to problem teraz trzeba eliminować co 4 godziny więc coś się polepszyło ale nie do końca.
Sam jestem ciekaw co jest powodem tego. Jak czegoś się dowiesz to daj znać.

Pozdrawiam
Yellow

2 lip 2015, 8:49 Jackoos_899

I jak coś się zmieniło?



Odpowiedz Nowy temat