Wady wyprasek a termostatowanie formy
Wtryskiwanie

8 lis 2015, 21:25 Lark86

Witam,
Poszukuję informacji dotyczących wad wyprasek, ze względu na niewłaściwą temperaturę formy, oraz dodatkowo z podziałem na grupy materiałowe.

W internecie jest mnóstwo ogólnych informacji dotyczących wad, ale mam trudność ze znalezieniem takiego zestawienia.

Jeśli ktoś mógłby mnie jakoś pokierować byłbym bardzo wdzięczny.

Pozdrawiam Paweł

10 lis 2015, 8:53 Jackoos_899

Chcesz poruszyć temat rzeka - wady są liczne, zaczynając od wypraski a kończąc na uszkodzeniu formy.

Osobiście wątpię że ktoś będzie miał chęci i czas Ci wszystko ot tak opisać bo to będzie ogromnie czasochłonne.

Ale może znajdzie się chętna osoba;)

10 lis 2015, 19:05 Lark86

To prawda.

Liczyłem raczej na przypadek, że ktoś wyszukiwał właśnie coś takiego. Sam już trochę znalazłem. (Czasem jak jest temat obszerny ciężko znaleźć dokładnie to co potrzeba)

Pozdrawiam

Radomiła

20 lis 2015, 15:27 SoftPROGRESS

Czy to ma być praca naukowa? Jeśli tak to mogę pomóc zasymulować jakiś jeden konkretny przypadek ze śmieszną temperaturą formy... Albo dwoma temperaturami żeby było porównanie.



Odpowiedz Nowy temat