Wtrysk z rozdmuchem PETG problem z transparentnością detalu
Rozdmuch w formie

25 mar 2019, 10:59 Presario73

Witam mam problem z butelką dodam ze grubość ścianki butelki to 1,2mm ,po rozdmuchaniu preformy w formie rozdmuchowej górna cześć butelki przy punkcie tam gdzie jest rozdmuchiwana jest ładnie krystaliczna jak szkło a od połowy ma ma matowe plamy .Dodam ze forma wtryskowa i rodmuchowa mają po 12 stopni a igły są chłodzone powietrzem.

Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić.

15 mar 2020, 18:47 Prazynka78

Presario73 #(on) napisał:

Witam mam problem z butelką dodam ze grubość ścianki butelki to 1,2mm ,po rozdmuchaniu preformy w formie rozdmuchowej górna cześć butelki przy punkcie tam gdzie jest rozdmuchiwana jest ładnie krystaliczna jak szkło a od połowy ma ma matowe plamy .Dodam ze forma wtryskowa i rodmuchowa mają po 12 stopni a igły są chłodzone powietrzem.

Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić.


1. jak wygląda preforma w świetle spolaryzowanym,

2. temperatura preformy po przejściu przez piec grzewczy, powinna byc w miarę równa w każdym punkcie, może też być za niska dla procesu

3. z twoich relacji można wywnioskować, że problem bardziej po stronie wydmuchu.źle nagrzana preforma lub kąt rozdmuchu pierwszego stopnia lub drugiego.

1,2mm to dość gruba ścianka na pet, bardziej stawiam na problem z niedogrzaniem preformy.

podaj też ustawienia procesu




Racigniew

26 cze 2020, 11:47 Bogdan321

Presario73 #(on) napisał:

Witam mam problem z butelką dodam ze grubość ścianki butelki to 1,2mm ,po rozdmuchaniu preformy w formie rozdmuchowej górna cześć butelki przy punkcie tam gdzie jest rozdmuchiwana jest ładnie krystaliczna jak szkło a od połowy ma ma matowe plamy .Dodam ze forma wtryskowa i rodmuchowa mają po 12 stopni a igły są chłodzone powietrzem.

Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić.


Na początek wyłączył bym, rozdmuch chłodzący (colling blow).

13 lip 2020, 19:40 Iebm

Presario73 #(on) napisał:

Witam mam problem z butelką dodam ze grubość ścianki butelki to 1,2mm ,po rozdmuchaniu preformy w formie rozdmuchowej górna cześć butelki przy punkcie tam gdzie jest rozdmuchiwana jest ładnie krystaliczna jak szkło a od połowy ma ma matowe plamy .Dodam ze forma wtryskowa i rodmuchowa mają po 12 stopni a igły są chłodzone powietrzem.

Może ma ktoś jakiś pomysł co z tym fantem zrobić.


nierównomiernie nagrzana preforma prawdopodobnie



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Piotr300860

Opłacalność przewijania folii stretch 2020-07-31

Rsikorski

Pvc Soft płynne - Produkcja mat barowych - ociekaczy. 2020-07-03

Sieah123

Wtrysk PA6 GF 30 2020-05-21

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2020-03-06

Piotrzawadzinski

Linia produkcyjna do rurek PE 2019-12-14