Wtryskiwanie PP - otarcia
Wtryskiwanie

21 maj 2015, 11:31 Marcindz

Witam ,
w naszym zakładzie produkcyjnym mamy nie mały problem z otarciami na detalach z PP . Podczas wyrzucania detalu z formy - obijają się one o blat formy a potem podczas pakowania luzem w kartonie - dodatkowo ocieraja się o siebie i również nie wygląda to dobrze .

Korzystacie u siebie w firmach z jakichś sprawdzonych sposobów na eliminacje takich wad ?
Uzywanie robota ściagającego detale z formy i inny rodzaj pakowania nie wchodzi w gre za bardzo .

Zmiana tworzywa ? jakieś dodatki do tworzyw ? jakieś proste urządzonka lub maszyny ?

Radomił

21 maj 2015, 15:58 Yellow

Witam,

powiedz szefostwu niech zainwestują w produkcję a nie robią takiego badziewia :P

Podłóż kartony pod formę, pianki bądź takie przekładki którymi owija się detale.
Do kartonów zacznijcie inaczej układać detale tak żeby nie miały zbytnio miejsca na swobodne poruszanie się.

Pozdrawiam
Yellow

11 cze 2015, 1:24 Iebm

Rozumiem że estetyka detali odgrywa dużą rolę i np zmatowienie ich kredą w celu wyeliminowania rys nie wchodzi w grę . Robot też nie - to pozostaje produkcja w półautomacie i ręczne wyjmowanie detali .



Odpowiedz Nowy temat