Zgrzewanie HIPS z folią Opa/PE
Zgrzewanie

4 cze 2009, 10:06 Paulo123

Mam następujace zapytanie.

W swoim zakładzie mam nastepujacy problem - muszę szczelnie zgrzać te dwa materiały ze sobą. Problemem jest to że element z HIPS jest owalny zatem stosuję dwie szczeki o odpowiednim promieniu. Do niedawna na szczęki naklejałem teflon aby zapobiegać przypalaniu się i klejeniu foli do szczęk, ale powodowało to znaczne problemy: czeste wstrzymywanie produkcji, odklejanie się teflonu, poparzenia operatorów przy wymianie z uwagi na gorące powierzchnie szczęk. Obecnie pokrywam je teflonem, ale żywotność tej powłoki wynosi ok. 3 m-c. Wykonywałem próby zarówno na stali nierdzewnej jak i aluminium (6%Ni). Czy ktoś zna lepsze metody, materiały do zgrzewania, medody powlekania?
Proszę o wszelkie uwagi i doświadczenia.

Radosława

16 cze 2009, 9:50 Plsonic

Przypuszczam ze jest to zgrzewanie goraca plyta.
Teflon posiada wytrzymalosc temeraturowa tylko 280°C
Trudno pomoc na odleglosc, prosze przeslac pare zdjec na maila: office@pl-sonic.com



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Sieah123

Wtrysk PA6 GF 30 2020-05-21

Prismatic

Pvc Soft płynne - Produkcja mat barowych - ociekaczy. 2020-04-14

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2020-03-06

Piotrzawadzinski

Linia produkcyjna do rurek PE 2019-12-14

Plastpet

Problem z produkcjia tub do zniczy PP 2019-12-08