Drukuj

Innovia skupia się na foliach BOPP

Innovia skupia się na foliach BOPP
Na początku tego roku spółka Innovia ogłosiła sprzedaż działu folii celulozowych. Obecnie, po sfinalizowaniu transakcji, Innovia koncentruje swoją strategię w całości na dwuosiowo orientowanych foliach polipropylenowych BOPP. Swoje działania skupia na głównych globalnych rynkach, oferując specjalistyczne rozwiązania foliowe do etykiet, opakowań, wyrobów tytoniowych i zastosowań wymagających szczególnych zabezpieczeń. Innovia przeprowadza obecnie wewnętrzną restrukturyzację, która ma na celu zsynchronizowanie pracy poszczególnych działów firmy.

- Podział przedsiębiorstwa po ponad 80 latach rozwoju jest sam w sobie nie lada wyzwaniem - komentuje Joe Piccione, dyrektor zarządzający Innovia Films. - Za zrealizowanie tego zadania w tak krótkim czasie należy się pochwała wszystkim zaangażowanym w ten proces. Szczególnie zadowoleni jesteśmy z wyników tego procesu z perspektywy pracowników i klientów naszego działu folii celulozowych. Od zawsze koncentrujemy się na foliach specjalistycznych, stanowiących ponad 80 proc. naszych obrotów. Poza naszym unikalnym procesem produkcji folii BOPP za pomocą rozdmuchu, specjalizujemy się m.in. w technologii powlekania powierzchni naszych folii. Jesteśmy ekspertami w dopasowywaniu folii do potrzeb naszych klientów, czy to w zakresie bariery, grubości folii, podatności pod zadruk, termokurczliwości, elastyczności, czy zgrzewalności. Patrząc w przyszłość, możemy stwierdzić, że nasza firma jest dobrze doinwestowana, będziemy, więc dążyć do optymalizacji naszych zdolności produkcyjnych i maksymalizacji naszego know-how w zakresie R&D i technologii. Ma to zapewnić ciągłość nowych, innowacyjnych rozwiązań produktowych dla naszych obecnych i przyszłych klientów. Po sfinalizowaniu sprzedaży działu folii celulozowych możemy się skoncentrować na strategii rozwoju folii BOPP. W celu efektywnego rozdziału działu folii celulozowych, część naszych pracowników z obszarów wspólnych (sprzedaży, księgowości, marketingu, obsługi klientów, informatycznego itd.) przeszła do nowych właścicieli. Dało nam to doskonałą okazję do przeanalizowania naszej struktury organizacyjnej zgodnie z nową strategią, zapewniając rozwój, wzmocnienie i usprawnienie tych i innych kluczowych funkcji usługowych.