Drukuj

Puszka i ekologia

Puszka i ekologia
Ruszyła kampania edukacyjna PepsiCo i Ball Packaging Europe, pod patronatem merytorycznym Fundacji Recal.

Puszka do napojów: lekka, wygodna, ale również przyjazna środowisku. To temat kampanii edukacyjnej, której pomysłodawcami są PepsiCo, a także producent puszek do napojów, czyli firma Ball Packaging Europe oraz Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach Recal.

Celem kampanii edukacyjnej jest podniesienie poziomu wiedzy na temat korzyści płynących z używania i recyklingu aluminiowych puszek do napojów. Kampania potrwa trzy miesiące. Częścią działań będzie konkurs plastyczny prezentujący korzyści płynące z odzysku tego cennego opakowania.

- Edukacja recyklingowa jako element kampanii promocyjnej jest oznaką odpowiedzialności społecznej i ekologicznej firmy PepsiCo. Tego typu programy prowadzone na świecie mają na celu ochronę środowiska, jak też zwiększenie świadomości społecznej o konieczności odzyskiwania surowców wtórnych. – mówi Monika Sońta, specjalista ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w PepsiCo.

W ramach kampanii pokazana zostanie historia puszki do napojów, zagadnienia związane z ochroną środowiska w tym z recykling, omówiony zostanie wpływ puszek na środowisko oraz najbardziej innowacyjne technologie stosowane w produkcji puszek do napojów. Jednym z zastosowanych narzędzi są tzw. pigułki wiedzowe, za pomocą których pomysłodawcy w zwięzły i przystępny sposób przekazują komunikaty merytoryczne. Efektem kampanii ma być wykształcenie codziennych postaw proekologicznych związanych z segmentem napojów, polegających m.in. na selekcjonowaniu opakowań nie tylko w pracy, ale również we własnym domu

Czytaj więcej: Puszki 84 Reklama 39