sklejanie się tworzywa
Wtryskiwanie

26 kwi 2015, 22:15 Hatfullofsky

Witam,
takie teoretyczne pytanie na początek ;).
Dokładnie w którym miejscu granulat powinien się uplastyczniać, ponieważ tworzą mi się grudy, materiał zaczyna się zlepiać zaraz nad ślimakiem w zasypie. Temperatura ustawiona to 30 stopni, więc jest niska. Zastanawiam się czy może jest jeszcze jakiś problem z samym tworzywem dlaczego ślimak go nie pobiera. Dodatkowo temperatura na zasypie jest niska, później rzędu 190 stopni i czasem jest odgłos jakby 190 było zbyt niską temperaturą i maszyna nie uplastyczniała granulek a gniotła je. Jeśli chodzi o granulat to nie mogę podnieść temperatur powyżej 200 stopni, ponieważ materiał degraduje.

27 kwi 2015, 20:44 Iebm

Zasyp tworzywa należy chłodzić wodą

27 kwi 2015, 21:04 Hatfullofsky

Jest chłodzony wodą

Radbod

30 kwi 2015, 18:32 Tiplast

Witam jakie to tworzywo ? czy wymaga suszenia ?

30 kwi 2015, 22:31 Iebm

Materiał przechodzi w stan topienia wskutek wysokiej temperatury - jeżeli wlot do cylindra jest dobrze chłodzony to przychodzią mi na myśl zbyt szybkie obroty ślimaka.



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2019-12-02

Machtomi

Problem z produkcjia tub do zniczy PP 2019-11-05

Mosfor

Zabezpieczanie kloszy lamp z poliwęglanu 2019-10-24

Bercik88

Program do ewidencji i napraw form wtryskowych 2019-09-02

Tipen1

Wytłaczarka HDPE, przegrzewa. 2019-07-25