Nowoczesne techniki sprzedaży

Data:
-
Miejsce:
Odeka SIMP, Toruńska 286, 85-846 Bydgoszcz, Polska
Organizator:
Bydgoski Klaster Przemysłowy Dolina Narzędziowa, Bydgoskich Przemysłowców 6, 85-862 Bydgoszcz, PL
Tel.:
+48 883 860 469
www:
klaster.bydgoszcz.pl
e-mail:
m.siudzinski@klaster.bydgoszcz.pl

Personel System - kim jesteśmy?
Jesteśmy zespołem specjalistów dysponującym sprawdzonymi narzędziami, rzetelną wiedzą i wieloletnim doświadczeniem. Od 1997 roku, w  efektywny sposób wszystko to wykorzystujemy na rzecz rozwoju firm.

Nasi klienci są świadomi, że dobry produkt nie jest warunkiem wystarczającym do osiągnięcia sukcesu na rynku. W pełni rozumieją, że główny potencjał organizacji stanowią ludzie, a stałe doskonalenie ich kompetencji jest niezbędną inwestycją na rzecz rozwoju firmy i osiągnięcia przez nią przewagi konkurencyjnej w biznesie. Poprzez rozwój zasobów ludzkich wspieramy proces kształtowania gotowości firm  do sprostania ciągle rosnącym  wymaganiom rynku.

Dziś, dzięki doświadczeniom zdobytym we współpracy z różnymi organizacjami wiemy, że praca z zaangażowaniem przynosi wymierne efekty, natomiast jeśli mądrze dodamy do tego sprawdzone metody, wspólnie możemy osiągnąć rezultaty przewyższające najśmielsze oczekiwania.

I do takiej współpracy zapraszamy.

Program Szkolenia

  1. Od sprzedaży 1.0 do 4.0
    • Jak zmieniła się sprzedaż i co to dla nas oznacza
    • Trójkąt satysfakcji klienta. -  elementy, o których należy bezwzględnie pamiętać podczas obsługi klienta
    • Dlaczego relacje są ważne, kiedy tak naprawdę kupuje klient?
    • Czego Klienci nie lubią i co im dać by chcieli z nami współpracować.

  2. Nowoczesne metody pozyskiwania klientów

  3. O drodze klienta do zakupu i idealnym komunikacie sprzedażowym
    • Po co nam wiedza o personie czyli kliencie idealnym
    • Budowanie persony adekwatnej do profilu firmy
    • Różne pokolenia na rynku klientów i jak sprostać ich oczekiwaniom

  4. Jak przekonywać Klientów do naszych propozycji zarówno w świecie offline jak i online
    • Komunikaty perswazyjne
    • Storytelling

  5. Techniki pokonywania obiekcji
    • Pokonywanie obiekcji „nie jestem zainteresowana”
    • Pokonywanie obiekcji „proszę podesłać na maila”
    • Pokonywanie obiekcji „odezwę się jak będę zainteresowana”

  6. Asertywność w pracy z klientem
    • Jak odmawiać, kiedy nie możemy zaakceptować prośby klienta a chcemy utrzymać dobre relacje

Czas trwania szkolenia: 8.00-16:00

Cena: 590 zł/netto (dla członków BKP 490 zł/netto)

Organizator