Idea Getin Leasing z tytułem Marki Godnej Zaufania

Idea Getin Leasing z tytułem Marki Godnej Zaufania
Marka Godna Zaufania to badanie mające na celu poznanie opinii przedsiębiorców na temat najlepszych marek, produktów i usług skierowanych do biznesu. Wśród firm leasingowych największym zaufaniem niezmiennie cieszy się Idea Getin Leasing.

– Działalność w segmencie usług finansowych opiera się przede wszystkim na zaufaniu – podkreśla Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Getin Leasing. – Dla nas, dla Idea Getin Leasing, jest ono jednym z najważniejszych aktywów we współpracy z naszymi partnerami – pracownikami, klientami i dostawcami. To wielki zaszczyt, że głosami przedsiębiorców Idea Getin Leasing została wybrana ponownie liderem zaufania wśród wszystkich firm z branży leasingowej – dodaje.

Marek Bauer, prezes Zarządu Idea Getin Leasing


W tegorocznym badaniu ankietowani zostali poproszeni o udzielenie spontanicznej odpowiedzi, której marce w danej kategorii ufają najbardziej. W każdej z nich można było wskazać tylko jedną markę. Wśród wskazanych przez respondentów jako godne zaufania firm leasingowych, Idea Getin Leasing osiągnęła najwyższy wskaźnik odpowiedzi – aż 15,8% wskazań.

Idea Getin Leasing należy do najszybciej rozwijających się firm leasingowych w Polsce. Jest liderem finansowania firmowych środków transportu oraz jedną z chętniej wybieranych spółek finansujących inwestycje w maszyny i urządzenia. Z oferty spółki korzysta ponad 130 tys. klientów w całej Polsce.

– Zbudowaliśmy firmę będącą dziś jednym z liderów branży. Było to możliwe dzięki konsekwentnie realizowanej strategii, zasadom nam towarzyszącym, uczciwości oraz wypracowanym przez lata relacjom z klientami i dostawcami. Te czynniki mają kluczowe przełożenie na zaufanie, którym jesteśmy obdarzani. Z osiągniętego sukcesu cieszę się tym bardziej, że ostatnie dwa lata były szczególnie ważne w ponad 20-letniej historii naszej spółki. Intensywnie przygotowywaliśmy się do formalnego połączenia Idea Leasing i Getin Leasing, co było dla nas ogromnym wyzwaniem organizacyjnym, wymagającym ponadprzeciętnego nakładu sił. Zdaliśmy ten egzamin wzorowo, bo oprócz sprawnego połączenia dwóch silnych organizacji, utrzymaliśmy miano Marki Godnej Zaufania – dodaje Marek Bauer.

Badanie Marka Godna Zaufania zostało przeprowadzone przez wydawcę miesięcznika „My Company Polska” w styczniu 2018 r. Za realizację i opracowanie badania odpowiadała firma Kantar Millward Brown. Badanie zostało zrealizowane na próbie 951 przedsiębiorców, którzy wymienili łącznie ponad 184 znanych sobie i cenionych marek.

Uroczysta gala wręczenia statuetek nagrodzonym firmom odbyła się 5 czerwca w Warszawie.

Czytaj więcej: Leasing 11