Drukuj

Puszka ze słomką zadebiutowała na polskim rynku Integrated Straw Solution on Polish market

Puszka ze słomką zadebiutowała na polskim rynku
W kwietniu br. firma Ball oficjalnie zainaugurowała obecność innowacyjnej puszki ze słomką na rynku światowym. Inteligentny mechanizm otwierania puszki, wyposażony w samoaktywującą słomkę, która pojawia się po naciśnięciu zawleczki, stanowi połączenie nowoczesnej wygody z odrobiną ekscytacji, potęgując ogólne doznania konsumentów podczas spożywania napoju. W celu udoskonalenia tego rozwiązania firma Ball może dodatkowo wygrawerować laserem logo, nieskomplikowane obrazy i wiadomości bezpośrednio na zewnątrz słomki - zauważalny wyróżnik na tym bardzo konkurencyjnym rynku.

Rozwiązanie zostało wprowadzone także na polski rynek - zdecydował się na to producent napojów Sulimar dla jednej z głównych marek piwa Cornelius Grapefruit. Główną grupą docelową piwa Cornelius Grapefruit są kobiety, dlatego pomysł na wyskakującą słonkę może być strategiczną okazją do przekonania tej grupy konsumentów na rynku, dla której picie bezpośrednio z puszki często nie jest zbyt komfortowe. Ponadto odchudzona konstrukcja puszki jest zgodna z globalnym trendem zdrowego życia, zachęcając tych, którzy dbają o swoją formę i kontrolują spożywane porcje pokarmów.

Browar Sulimar odegrał aktywną rolę w przygotowaniach do wprowadzenia na rynek napoju w nowej puszce poprzez szeroko zakrojone działania w ramach testowania nowego opakowania. W ramach debiutu rynkowego firma Sulimar podjęła ścisłą współpracę z siecią sklepów Żabka, która zajmie się sprzedażą produktu w puszkach w kluczowych regionach na terenie całej Polski.

- Cornelius Grejpfrut jest jednym z najpopularniejszych napojów wśród naszych klientów i dlatego, z myślą o lepszej widoczności marki, zdecydowaliśmy się na wprowadzenie na rynek naszego produktu w zintegrowanych puszkach ze słomką - powiedział Mariusz Supady, właściciel browaru Sulimar. - Mamy nadzieję, że wygoda i innowacyjny charakter puszki w połączeniu z nowym graficznym projektem Cornelius trafi do naszej głównej grupy docelowej, czyli kobiet oraz mężczyzn, którzy często sięgają po piwa smakowe w celu letniego orzeźwienia.

Polska premiera piwa Cornelius Grapefruit w puszkach nastąpiła 20 kwietnia br.

Ball