Rozmowa z Just Inem 't Velt z Alastian

Rozmowa z Just Inem 't Velt… - Alastian rośnie bardzo dynamicznie, ale w przyszłości zamierzamy rozwijać się zarówno pod względem zasięgu geograficznego, jak i wielkości i różnorodności naszej oferty - mówi w specjalnym wywiadzie udzielonym serwisowi Plastech.pl Just In ?t Velt Marketing & Business Development Manager w spółce Alastian sprzedającej przez internet tworzywa Basell. W tej chwili spółka oferuje ok. 50 tworzyw, ale niebawem ta liczba ma wzrosnąć do 80.

Obecnie Alastian oferuje około 50 różnych gatunków tworzyw. Jakie tworzywa cieszą się największym zainteresowaniem ze strony waszych klientów?
Just In ?t Velt Marketing & Business Development Manager w spółce AlastianJust In ?t Velt: - Alastian oferuje w tej chwili około 50 różnych gatunków polietylenu (PE) i polipropylenu (PP) na rynkach Europy, Ameryki Północnej i Turcji. Rynki te nie są homogeniczne i różnią się pod względem zapotrzebowania na poszczególne tworzywa.

Oferujemy bardzo wygodny sposób zakupów drogą elektroniczną wysokojakościowych tworzyw Basell, po niezwykle konkurencyjnych cenach, gdzie klienci płacą wyłącznie za usługi, które otrzymują. Portfel produktów Alastian składa się z wyselekcjonowanych masowych tworzyw PE i PP, które mają szerokie zastosowanie w wielu standardowych aplikacjach. Tworzywa Alastian są produkowane w fabrykach Basell, co stanowi gwarancję ich stałej i wysokiej jakości.

Kim są klienci Alastian?
- Klientami Alastian są przetwórcy znający swoje potrzeby i wymagania produktowe, które nie wymagają szerokiego zakresu usług. Dodatkowy serwis, taki jak doradztwo techniczne, jest oczywiście dostępny, ale wiąże się z kosztami.

Jednak Alastian to nie tylko specyficzny portfel produktów, to cała filozofia składania i obsługi zamówień. Zamówienia są składane za pośrednictwem przyjaznego dla użytkownika, portalu transakcyjnego z bezpośrednim dostępem do naszego systemu. Odbywa się to 24 godziny na dobę przez siedem dni w tygodniu.

Taka opcja umożliwia składanie zamówień, sprawdzanie statusu zamówień będących w realizacji, ich zmianę bądź odwołanie on-line bezpośrednio w naszym systemie. Dzięki temu znacznie ograniczamy zaangażowanie działu obsługi klienta w procesie realizacji zamówień, co jest kolejnym czynnikiem pozwalającym na zaoferowanie konkurencyjnych cen.

Standaryzacja naszej oferty (np. ogólnych zasad sprzedaży), oddzielenie kosztu produktu od pozostałych usług np. serwisu technicznego i zmniejszenie kompleksowości daje możliwość oferowania bardzo atrakcyjnej i konkurencyjnej ceny bazowej.

Razem z opcjonalnym serwisem (klient płaci tylko za to, co otrzymuje) i systemem rabatów wolumenowych, nasi klienci sami określają finalną cenę jaką płacą za kupowane produkty w systemie sprzedaży Alastian.

Czytaj więcej:
Internet 107
Wywiad 292