Drukuj

Targi EasyFairs mają mieć inną formułę

Targi EasyFairs mają mieć inną formułę
Zbliżają się targi opakowaniowe Packaging Innovations. Ich organizatorem jest grupa EasyFairs, realizująca podobne wydarzenia w Europie Zachodniej i Ameryce. Jak zapowiada, targi mają mieć zupełnie inną formułę od tej tradycyjnej.

- Organizacja targów Packaging Innovations wkroczyła w decydującą fazę. W naszym krakowskim biurze nieustannie trwają rozmowy z zainteresowanymi udziałem w targach. Na pół roku przed imprezą liczba zarezerwowanych stoisk wynosi już niemal 50 proc. wszystkich dostępnych. Fakt ten świadczyć może o uznaniu marki EasyFairs także wśród polskich wystawców oraz zainteresowaniu właśnie takim formatem imprezy, jaki proponuje grupa EasyFairs - tłumaczy Angelika Matusik, marketing manager w firmie EasyFairs.

Targi Packaging Innovations, których idea narodziła się w Belgii, to nowe targi na polskim rynku opakowaniowym. Jest to impreza skierowana do producentów opakowań nowoczesnych, innowacyjnych, przyjaznych dla środowiska. Odbędzie się 28 i 29 kwietnia 2009 r. w Warszawie w halach Expo XXI.

Targi EasyFairs mają mieć inną formułę

Impreza jest przeznaczona także dla agencji projektowych, które jako wystawcy mogą zaprezentować swoje pomysły i wizje, zachęcając odwiedzających do współpracy właśnie z nimi przy w kreacji opakowań dla kolejnych serii produktów. Są to też przede wszystkim targi dla przedstawicieli działów marketingu, zakupów, kreacji, wszędzie tam, gdzie użyte może zostać opakowanie, a więc branży spożywczej, kosmetycznej, farmaceutycznej, chemicznej czy nawet odzieżowej i papierniczej.

- Warto wiedzieć, że targi Packaging Innovations są sztandarowym produktem grupy EasyFairs. Ten format odnosi sukces w każdym kraju, w którym był organizowany. Dlatego kolejne edycje w różnych miastach na świecie wyrastają jak grzyby po deszczu. Dość powiedzieć, że w samym 2009 r. poza Warszawą targi opakowaniowe odbędą się również w Birmingham, Barcelonie, Paryżu i Dublinie - kontynuuje Angelika Matusik.

- Cechą wyróżniającą targi EasyFairs jest ich sprawdzona od początku istnienia formuła. W Polsce przed pojawieniem się EasyFairs nie była ona znana. Polega ona na tym, że targi trwają tylko dwa dni, a firma zapewnia swoim wystawcom gotowe, wybudowane już stoiska z wszelkim niezbędnym wyposażeniem. Nie ponosi się już żadnych dodatkowych opłat. Ponadto wystawcy mogą bezpłatnie zaprezentować swoje produkty w tzw. learnShopach, czyli wydzielonych miejscach hali wystawowej specjalnie przystosowanych do organizacji wykładów czy seminariów - kwituje Angelika Matusik.

Czytaj więcej: Targi 684