Drukuj

Targi easyFairs Packaging Innovations w cieniu żałoby

Targi easyFairs Packaging Innovations w cieniu żałoby
W cieniu żałoby narodowej odbędzie się w Warszawie druga edycja targów opakowaniowych easyFairs Packaging Innovations. Termin imprezy 13-14 kwietnia 2010. Miejsce: obiekt EXPO XXI.

Packaging Innovations to targi, na których możliwe będzie zaprezentowanie innowacyjnych rozwiązań dotyczących pakowania, prezentowania i znakowania produktów oraz kreacji i zarządzania marką poprzez opakowanie. Rok temu w premierowej edycji easyFairs Packaging Innovations wzięło udział 71 wystawców z Polski i z zagranicy, w tym Wielkiej Brytanii, Niemiec, Francji, Szwajcarii, Portugalii, Czech i Węgier. Targi w ciągu dwóch dni odwiedziło 1052 gości. Były to osoby podejmujące kluczowe decyzje w firmach, szukające innowacyjnych rozwiązań dla swoich produktów oraz nowych kontaktów biznesowych.

- Zdecydowanie podoba się nam formuła bardzo sprofilowanych i efektywnych targów takich, jak Packaging Innovations. W ubiegłym roku w ciągu zaledwie dwóch dni nawiązaliśmy liczne kontakty branżowe, a była to też doskonała okazja do spotkań z naszymi stałymi partnerami. Pozytywnie zaskoczył nas fakt obecności na targach tylko profesjonalnych zwiedzających. Pozwoliło to skoncentrować nasz czas na bardzo rzeczowe rozmowy handlowe - i patrząc już z krótkiej perspektywy – dało to wymierne rezultaty. Inspiracja naszą wystawą zachęciła np. jedną z wybitnych firm kosmetycznych do współpracy nad projektem opakowania metalowego, niespotykanego dotąd na polskim rynku – mówi Sławomir Żurek, Prezes Zarządu PBS Polska.


W tym roku easyFairs Packaging Innovations będą ponownie biznesowym spotkaniem kreatorów nowych wzorów opakowań z klientami poszukującymi nowatorskich metod i sposobów prezentacji produktów. Wśród odwiedzających spodziewani są goście reprezentujący głównie przemysł spożywczy, kosmetyczny, farmaceutyczny, chemiczny. Targi organizowane są wg formuły Time and Cost Effective, co zdaniem organizatorów oznacza efekt biznesowy za rozsądne pieniądze. Będzie można w ich trakcie zobaczyć ofertę innowacyjnych opakowań szklanych, tekturowych, tworzywowych, metalowych, a także ekologicznych i inteligentnych. Będzie się można także zapoznać się z najnowszymi technikami nadruku, obejrzeć ciekawe i niespotykane projekty oraz przyszłościowe rozwiązania pakowania i prezentowania produktów.

- Wychodząc naprzeciw oczekiwaniom, w drugiej edycji imprezy planujemy poszerzenie jej zakresu branżowego o wystawców zajmujących się etykietowaniem i znakowaniem. Podobnie, jak w poprzedniej edycji, na targach pojawią się także agencje kreatywne i reklamowe, które idealnie dopasują nowatorskie rozwiązania dotyczące opakowań do Państwa potrzeb oraz pomogą w kreacji nowoczesnego wizerunku produktu - zapewniają organizatorzy imprezy.

Integralną częścią każdych targów formatu easyFairs są warsztaty, zwane „learnShops”. Są to bezpłatne prezentacje firm, samodzielne mini-seminaria i wykłady, odbywające się w specjalnie wydzielonych częściach ekspozycji. Zapewnia to swobodny dostęp odwiedzających do wszystkich prezentacji. Tematyka zagadnień poruszanych na warsztatach dotyczy m.in. projektowania opakowań dla branży FMCG, trendów w zachowaniu klientów, najnowszych technologii w druku, badań marketingowych w procesie projektowania opakowań, kształtowania wizerunku marki, systemów RFID oraz recyklingu opakowań.

W tym roku dla zwiedzających przygotowano dwie specjalne atrakcje: Po pierwsze, szerszą grupę wystawców prezentujących rozwiązania w zakresie: etykiet, kodów, nalepek, etykiet inteligentnych, urządzeń do etykietowania, znakowania i kodowania, nadruku na etykietach, systemów RFID, czyli tzw. strefę Labelling. Ma ona na celu pokazanie najnowszych trendów, które nie tylko usprawniają proces technologiczny etykietowania i znakowania, ale także zwiększają widoczność produktu na półce sklepowej i przyciągają wzrok konsumenta

Po drugie, nowością będą też specjalne oznaczenia stoisk i produktów, które są prezentowane na targach po raz pierwszy i stanowią innowację w zakresie materiałów, rozwiązań technologicznych, designu. Będzie to tzw. Program Innowacja.

Hale wystawowe otwarte będą we wtorek w godzinach 10-17 i w środę w godzinach 10 – 16.

Na stoisku C-8 obecny na targach Packaging Innovations będzie też nasz wortal Plastech.pl.

Czytaj więcej: Targi 684 Opakowania 989