Drukuj

Abplanalp Consulting udostępnia własne zasoby informatyczne

Abplanalp Consulting udostępnia własne zasoby informatyczne
Czy w odniesieniu do klienta kupującego maszynę jest coś ważniejszego od możliwości korzystania z usług i porad serwisu? To właśnie serwis w dużej mierze świadczy o rzetelności i fachowości oferowanych usług. Firma Abplanalp Consulting rozpoczyna właśnie udostępnianie klientom własnych zasobów informatycznych.

Abplanalp, firma specjalizująca się w dostawach obrabiarek do obróbki metali i przetwórstwa tworzyw sztucznych, uruchomiła właśnie nowatorski portal internetowy przeznaczony dla swoich klientów.

Dzięki niemu osoby, które zdecydował się na obrabiarki oferowane przez Abplanalp, mogą niezwłocznie kontaktować się z dostawcą oraz w każdej chwili sprawdzać techniczną historię posiadanych przez siebie maszyn. Korzystanie z portalu jest bezpłatne i niezwykle proste.

Na czym dokładnie ono polega?

Wszyscy dotychczasowi oraz nowi klienci Abplanalp Consulting otrzymają, od koordynatorów realizujących obsługę po sprzedaży, specjalny kod dostępu. Kod umożliwi im zalogowanie się do centralnego systemu informatycznego firmy. Procedura będzie możliwa po wejściu na stronę www.abplanalp.pl.

Kiedy już się na niej znajdziemy trzeba będzie wówczas wybrać zakładkę "serwis", a następnie zalogować się przy użyciu otrzymanego kodu.

Po wykonaniu tej czynności klient może natychmiast zobaczyć wszystkie zakupione przez Abplanalp obrabiarki oraz zapoznać się z ogólnymi informacjami o posiadanych przez firmę maszynach. Do wglądu są informacje o dacie uruchomienia urządzenia, dacie końca gwarancji oraz numerze seryjnym.


To nie koniec możliwości jakie daje korzystanie z portalu.

Po wybraniu konkretnej obrabiarki użytkownik uzyska kolejne, szczegółowe informacje dotyczące m.in. zgłoszenia dotyczącego danej obrabiarki, opisów wszelkich możliwych usterek, sposobu realizacji zgłoszenia, statusu obrabiarki, listy interwencji do danego zgłoszenia oraz raportu serwisowego odnośnie przeprowadzonej interwencji.

Raporty serwisowe będą pokazywały zużyte części, materiały, a także opisywały interwencje, a także dane specjalisty.

Z kolei po wybraniu zakładki "zgłoszenie" klient będzie mógł bezzwłocznie zgłosić problem lub zadać pytanie prosto do biura koordynacji serwisu. Dokonane przez niego zgłoszenie wyświetli się jako przypomnienie kierowane do koordynatorów serwisu i jest od razu będzie przez nich przetwarzane.

Tym samym, dzięki nowatorskiemu dostępowi do portalu, klienci Abplanalp otrzymają możliwość śledzenia historii zdarzeń dotyczących zakupionej obrabiarki oraz uzyskają natychmiastowy i stały kontakt z biurami obsługi po sprzedaży.


brak
Biznes Start

Abplanalp Sp. z o.o.

Haas, cnc, obróbka cnc, obrabiarki cnc, obrabiarki sterowane numerycznie, obrabiarki ciężkie,