Drukuj

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz 8.

Międzynarodowe Targi Opakowań Packaging Innovations po raz 8.
Packaging Innovations to jedyne targi poświęcone wyłącznie opakowaniom w Europie Centralnej. Potwierdzają to zarówno wystawcy jak i zwiedzający.

W ostatnim roku w targach wzięło udział: 170 wystawców z 15 krajów z całego świata, m.in.: Austrii, Holandii, Niemiec, Szwecji, Szwajcarii, Wielkiej Brytanii, Włoch, Francji, Litwy, czy USA. Warto podkreślić, iż 45% wystawców to firmy międzynarodowe, które szukają partnerów na polskim rynku. Tylko dzięki doświadczeniu organizatorów Targów Packaging Innovations, zdobywanego przez osiem lat, możliwy jest coroczny wzrost udziału w wystawie zagranicznych firm. Jak twierdzi Katarzyna Banach, Kierownik Zespołu Organizacji Targów: - Wystawcy ufają nam i wiedzą, że Targi Packaging Innovations to miejsce, gdzie ich oferta spotka się z dużym zainteresowaniem odwiedzających. Większość firm współpracuje z nami co roku, doceniając możliwości, wynikające z promocji swojej marki na targach.

Mocną stroną targów są również sami goście. Ubiegłą edycję odwiedziło 4 000 osób pochodzących z ponad 30 krajów z całej Europy. Wśród nich znaleźli się obywatele m. in. z: Austrii, Belgii, Białorusi, Czech, Danii, Estonii, Finlandii, Francji, Hiszpanii, Holandii, Litwy, Łotwy, Maroko, Monako, Niemiec, Rosji, Słowacji, Szkocji, Szwajcarii, Ukrainy, Węgier, Wielkiej Brytanii, Włoch oraz oczywiście z Polski.

targi opakowań


Warto podkreślić, iż goście targów reprezentują różne branże, m.in.: spożywczą, kosmetyczną, chemiczną, farmaceutyczną, przemysłową oraz reklamową. Wydarzenie Packaging Innovations jest bowiem kierowane do osób ściśle związanych z branżą. To co podkreślają sami wystawcy, to fakt, iż zwiedzający posiadają jasno sprecyzowane oczekiwania wobec produktów, których szukają. Każdego roku w wydarzeniu biorą udział m.in.: właściciele firm, dyrektorzy zarządzający, menadżerowie ds. marki, projektanci, technolodzy i dystrybutorzy opakowań, przedstawiciele działów marketingu oraz dyrektorzy i specjaliści ds. zakupów. Targi to doskonała przestrzeń zarówno dla producentów uznanych marek, jak i dla tych, którzy debiutują na rynku i chcą dołączyć do grona liderów branży.

packaging innovations


Targi Packaging Innovations to jednak więcej niż dwa dni wystaw. To dwa dni inspiracji i fachowej wiedzy. Każda edycja targów dzięki swemu międzynarodowemu charakterowi, wskazuje nowe trendy i mówi o tym co będzie punktem zainteresowania branży w kolejnych miesiącach. W ramach targów można również wziąć udział w szeregu szkoleń i warsztatów prowadzonych przez cenionych praktyków z branży. Seminaria workShops pozwalają nie tylko wysłuchać, ale i osobiście poznać cenionych przedstawicieli tego rynku, którzy przedstawiają ciekawe case studies.

Kto jeszcze nie odwiedził Targów Packaging Innovations, ten już wiosną będzie miał taką możliwość, bowiem ósma edycja odbędzie się w dniach 12-13 kwietnia w Warszawie, w EXPO XXI w samym centrum miasta. Już dziś możemy zdradzić, iż organizatorzy zapowiadają ciekawy program towarzyszący, o którym więcej już wkrótce.

Czytaj więcej: Targi 684