Drukuj

Młodzi designerzy na targach Packaging Innovations

Młodzi designerzy na targach Packaging Innovations
Organizatorzy targów Packaging Innovations po raz czwarty zapraszają młodych projektantów do udziału w konkursie, którego laureaci zdobędą możliwość zaprezentowania swoich projektów na warszawskiej wystawie. Propozycja jest skierowana zwłaszcza do osób posiadających nietuzinkowe pomysły na opakowania oraz planujących związanie przyszłości z branżą opakowań.

Młodzi uczestnicy wystawy wybierani są w konkursie odbywającym w portalu społecznościowym. Osoby, których projekty zdobędą największą ilość głosów, zapraszane są do Strefy Studenta – czyli przestrzeni wystawienniczej w ramach Międzynarodowych Targów Opakowań Packaging Innovations. Tam studenci mają zapewnione stoiska wystawiennicze, na których prezentują prototypy opakowań swojego projektu.

Do udziału w konkursie organizatorzy zapraszają studentów - osoby do 26. roku życia, niezwiązane zawodowo z firmami zajmującymi się projektowaniem opakowań lub też z produkcją opakowań. Od 1 lutego do 15 marca należy nadesłać zgłoszenie na adres goscianska@targi.krakow.pl. W dn. 16-22 marca odbywać się będzie głosowanie na najciekawsze projekty na portalu Facebook. 23 marca wyłonione zostaną 3 prace, które uzyskają najwyższą liczbę głosów. Twórcy wybranych większością głosów prac uzyskają możliwość prezentacji swoich projektów podczas warszawskich targów Packaging Innovations w dniach 9-10 kwietnia.

Packaging Innovations


Strefa Studenta to szansa dla młodych projektantów na wypromowanie swoich pomysłów. Podczas targów mogą poznać ważne osoby z branży i nawiązać cenne kontakty. Udział w Strefie Studenta może zaowocować przyszłymi ofertami pracy lub staży co potwierdzają słowa uczestników minionych edycji:

- Udział w targach był bardzo ciekawym doświadczeniem, miałam okazję poznać rynek opakowań, porozmawiać z producentami, jak i z odbiorcami - mówi Alicja Wańczyk. - Nasze stoisko i projekty cieszyły się dużym zainteresowaniem. Wiele osób dziwiło się, dlaczego nasze projekty nie są w sprzedaży, więc był to dla nas wyraźny sygnał, że to, co robimy, jest dobre i potrzebne.

Packaging Innovations


Szczegóły konkursu dostępne są w regulaminie dostępnym na stronie internetowej organizatora targów.