Nadchodzi „przekąskowa rewolucja”!

Elastyczność przede wszystkim

Nie ma znaczenia, czy producent ciastek oferuje opakowania promocyjne, zaskakuje swoich klientów nowymi rodzajami opakowań, czy też zmniejsza koszty wytworzenia wyrobu w celu przezwyciężenia wyzwań o charakterze ekonomicznym — kluczem do sukcesu zawsze jest elastyczność. Minęły już czasy królowania modelu, w ramach którego na każdej linii pakowano produkty tylko do jednego rodzaju opakowania. Nowoczesne rozwiązania techniczne są wyposażone w łatwe w obsłudze i inteligentne funkcje zapewniające nieprzerwaną produkcję ciastek z uwzględnieniem przyszłych potrzeb odbiorców.

Kelly Meer
Menedżer produktu w Bosch Packaging Technology


Autor od ponad 32 lat zajmuje różne stanowiska w firmie Bosch Packaging Technology. W swojej pracy łączy dogłębną znajomość branży opakowań z przygotowaniem inżynierskim. Kelly specjalizuje się w poziomych maszynach do formowania, wypełniania i zamykania opakowań. Specjalistyczną wiedzę w tym zakresie zdobył podczas pracy w Stanach Zjednoczonych, a także w trakcie wykonywania zadań służbowych w Szwajcarii i Tajlandii. Obecnie w zakładzie Bosch Packaging Technology w New Richmond (USA) zajmuje stanowisko menedżera ds. produktu i jest odpowiedzialny za rozwój systemów opakowaniowych.