Drukuj

Nadruki na puszkach będą bardziej urozmaicone

Nadruki na puszkach będą bardziej urozmaicone
Technologia Dynamark, opracowana przez firmę Ball Packaging Europe, umożliwia uzyskanie w ramach jednej linii produkcyjnej do 24 różnych wzorów: logotypów, portretów, grafiki czy tekstu. Poszczególne elementy szaty graficznej można modyfikować, biorąc pod uwagę docelową grupę klientów.

Nowa technologia będzie początkowo stosowana w zakładach w Radomsku, Weissenthurm (Niemcy), Oss (Holandia) i w Belgradzie (Serbia), następnie zostanie wprowadzona do pozostałych fabryk. Na rynku pierwsze puszki wyprodukowane przy jej użyciu pojawią się w drugim kwartale 2013 roku.

Możliwość różnicowania szaty graficznej w ramach pojedynczej linii produkcyjnej pozwoli na większą elastyczność w podejmowaniu działań marketingowych. Możliwość wprowadzenia nowych elementów będzie mogła być stosowana zwłaszcza w przypadku kampanii specjalnych, promocji lub przy produkcji limitowanych serii związanych z konkretnym wydarzeniem. Co więcej, modyfikacje będą mogły być wprowadzana także już w czasie prowadzenia danej akcji promocyjnej, dzięki czemu na puszki będzie można wnosić hasła na bieżąco pojawiające się np. w popularnych serwisach społecznościowych. Nowa technologia pozwoli na zindywidualizowanie przekazu kierowanego do określonej grupy docelowej, przy uwzględnieniu jej specyficznych upodobań i aktualnych trendów.

- Nowa technologia nadruku puszek zapewnia szybkość i elastyczność, pozwala również naszym klientom wyróżnić się w punkcie sprzedaży - mówi Tomasz Janowski z Ball Trading Poland. - W miarę jak rośnie znaczenie różnorodności w kontekście marketingowym, technologia Dynamark umożliwia bezpośrednie dotarcie do konsumentów, wykorzystując przy okazji efekt zaskoczenia.

Dynamark