NiceLabel przedstawia nowy model biznesowy dla kanałów dystrybucji na czas pandemii

NiceLabel przedstawia nowy…

NiceLabel, wiodący światowy producent oprogramowania do tworzenia etykiet i systemów zarządzania etykietami, przedstawia nowy model biznesowy oparty na chmurze, który umożliwi partnerom firmy dostarczanie rozwiązań związanych z etykietowaniem jako usługi w sposób bezpieczny i zdalny w czasach pandemii i po jej zakończeniu.

Nowa oferta firmy NiceLabel dla kanałów dystrybucji jest oparta na systemie Label Cloud, pierwszym na świecie wielodostępnym rozwiązaniu SaaS (oprogramowanie jako usługa) w zakresie etykietowania. Nasze rozwiązanie oparte na chmurze stanowi narzędzie umożliwiające wirtualną współpracę w zakresie etykietowania. Dzięki niemu sprzedawcy będący partnerami firmy NiceLabel mogą zdalnie prezentować, sprzedawać i konfigurować rozwiązania w zakresie etykietowania swoim klientom, nie wychodząc z domu.

Sprzedawcy mogą zdalnie i bezpiecznie zarządzać całym procesem dla klientów - od prezentacji na żywo, przez projektowanie i testowanie szablonów wydruku etykiet oraz wdrażanie rozwiązań, po drukowanie etykiet i zarządzanie zapasami. To nowe podejście do sprzedaży i obsługi etykietowania sprawia, że praca zdalna z przeszkody zmienia się w przewagę konkurencyjną dla klientów.     

- Przed pandemią większość sprzedawców w obszarze etykietowania stosowało głównie model biznesowy oparty na bezpośrednim kontakcie z klientem w celu sprzedaży i wsparcia rozwiązań w zakresie etykietowania. Teraz wszystko się zmieniło. Sprzedawcy muszą w sposób wirtualny, z domu, nawiązywać kontakty z klientami, którzy również pozostają w domach. Muszą nauczyć się współpracować, wchodzić w interakcje i rozmawiać z klientami poza siedzibą firmy. Właśnie dlatego stworzyliśmy nowe rozwiązanie dla kanałów dystrybucji - mówi Paul Vogt, dyrektor ds. marketingu kanałów dystrybucji.

- Rozwiązanie to oznacza istotną zmianę dla sprzedawców i klientów, ponieważ zupełnie zmienia styl pracy wielu z nich - dodaje Vogt. - Jednak w czasach, gdy wszyscy musimy pozostać w domach, rozwiązanie to jest zarówno konieczne, jak i korzystne dla sprzedawców, którzy mogą dalej wchodzić w interakcje z klientami oraz prowadzić skuteczną, sprawną sprzedaż, zarówno podczas kryzysu, jak i po jego zakończeniu.

- Chcemy udowodnić wszystkim, że niezależnie od tego, czy nasi klienci potrzebują rozwiązań w zakresie etykietowania opartych na chmurze czy stacjonarnych, firma NiceLabel nadal jest w stanie zaspokoić ich potrzeby - kontynuuje Vogt. - Przed pandemią rozwiązania chmurowe w etykietowaniu nie były konieczne, ale teraz, w świetle obecnego kryzysu, stają się one niezbędne.

Oprogramowanie do tworzenia etykiet firmy NiceLabel jest intuicyjne i łatwe w użyciu. Dzięki niemu sprzedawcy mogą szybciej wykonywać swoją pracę. Oparte na chmurze rozwiązanie w zakresie etykietowania firmy NiceLabel jest dostępne w ramach modelu płatności subskrypcyjnej, który obejmuje utrzymanie i aktualizacje platformy. Jest on również wliczany do kosztów operacyjnych, a nie kapitałowych. Płatność subskrypcyjna skraca czas osiągnięcia przez firmy pierwszych korzyści, co z kolei przekłada się na szybsze uzyskanie zwrotu nakładów.

Jeśli chcesz otrzymać więcej informacji, zarejestruj się na nadchodzące webinarium firmy NiceLabel, które odbędzie się 30 czerwca 2020 r.: https://www.loftware.com/resources 


Czytaj więcej:
Etykiety 154
COVID-19 190