Drukuj

Nowe opakowania Pepsi mają przyciągnąć młodzież

Nowe opakowania Pepsi mają przyciągnąć młodzież
Wystartowała właśnie nowa kampania reklamowa Pepsi. Opiera się na zmienionym wzorze opakowań, za sprawą których koncern chce pozyskać kolejnych klientów. Dla firmy to wielkie wydarzenie. W swojej 109 letniej historii Pepsi zaledwie 10 razy zmieniało wygląd opakowań.

Przywiązanie do tradycji odchodzi. Pepsi stawia na zupełnie nową jakość. W samym tylko 2007 r. sprzedawane na całym świecie opakowania koncernu zmienią się aż 35 razy. W USA zmiany planowane są co kilka tygodni. Wszystko po to, by zdobyć więcej klientów wśród młodzieży.

opakowaniaNowości nie omijają również Polski. Na początku kwietnia rozpoczęła się w naszym kraju outdoorowa część kampanii promocyjnej Pepsi. W wybranych miastach pojawiły się billboardy nawiązujące swym layoutem do nowych wzorów graficznych opakowań.

Również w kwietniu wystartowała druga część działań wizerunkowych opartych na Ambient mediach. W ośmiu wybranych miastach ustawiono gigantyczne 3-metrowe puszki Pepsi. Niektóre z nich mają wbudowany bluetooth, dzięki czemu można ściągnąć z nich muzykę, dzwonki oraz grafiki.

Uzupełnieniem kampanii będą zaplanowane jeszcze na ten miesiąc wydarzenia, tzw. strefy aktywności Pepsi. Odbędą się one w centrach handlowych. Każda ze stref będzie tematycznie związana z wybranym wzorem opakowań – muzyką, grami lub światem cyfrowym.