
Celem, który przyświecał w trakcie opracowywania nowego designu kubków Nescafe, była przede wszystkim chęć zwiększenia rozpoznawalności marki Nescafe dystrybuowanej za pośrednictwem automatów. W realizacji tego zadania mają pomóc nowe wyróżniające się, białe i czerwone opakowaia, w które będzie rozlewana kawa Nescafe.
- Te markowe kubki gwarantują wysoką jakość opakowania i zapewniają marce dodatkową reklamę, zwiększając jednocześnie częstotliwość kontaktu konsumentów z marką – ocenia Jacek Czauderna z Nestle Poland. - Ponadto nasz nowy projekt opakowania łączy standardy przyjęte w sieci 29 autoryzowanych operatorów Nestle FoodServices.

Termoformowane kubki charakteryzują się pojemnością 180 ml i średnicą 70,3 mm. Do ich wytworzenia użyto tektury powlekanej PE. Chociaż opakowania stworzono z myślą o ich wykorzystaniu w automatach sprzedających, to jednak mogą być też stosowane w punktach serwujących napoje na miejscu lub na wynos, szczególnie z wieczkiem wyposażonym w otwór do picia. A trzeba wiedzieć, że takie wieczka RPC Tedeco Gizeh niedawno wprowadził do sprzedaży.
RPC Tedeco – Gizeh Poland wchodzi w skład Grupy RPC. Zajmuje się ona wytwarzaniem opakowań dla przemysłu m.in. spożywczego, wyrobów kosmetycznych i pielęgnacyjnych, farmaceutyków, chemii przemysłowej. Szczególnie mocną pozycję koncern utrzymuje w sektorze kosmetyków i środków pielęgnacyjnych, kubków napojowych - w tym do automatów sprzedających - masła i margaryny oraz barierowych opakowań wielowarstwowych dla produktów spożywczych.