Drukuj

Nowe technologie i skuteczny marketing w branży opakowaniowej

Nowe technologie i skuteczny marketing w branży opakowaniowej
W prawie 60 proc. przypadków to opakowanie decyduje o zainteresowaniu produktem i o przywiązaniu klientów do marki. Projektując opakowanie, konieczne jest stosowanie nowoczesnych wzorów i technologii oraz korzystanie z innowacji, które napływają do nas z zagranicznych rynków.

Problematyka nowych technologii, projektowania i marketingu opakowań będzie tematem konferencji "Packaging: Marketing & Technology", która odbędzie się 27 listopada br. w Warszawie. Organizatorem wydarzenia jest Instytut PWN, a sesji patronuje Polska Izba Opakowań.

Uczestnicy konferencji spróbują odpowiedzieć między innymi na pytania o istotne czynniki w projektowaniu i produkcji opakowań, zapewniające produktom sukces komercyjny. Zastanawiać się będą także nad rozwiązaniami pozwalającymi na optymalizację współpracy z dostawcą opakowań czy rolą interaktywnych treści w działaniach marketingowych.

Podczas konferencji wystąpią między innymi: prof. Hanna Żakowska (COBRO), Wacław Wasiak (Polska Izba Opakowań), Andrzej Burgs (Sygnis Sp. z o.o.), Aleksandra Wojdyn-Ludwisiak (Sonoco).

Portal Plastech.pl jest patronem medialnym konferencji.