PrintCity Allianz na Targach Packaging Innovations

PrintCity Allianz na Targach Packaging Innovations

Po udanym starcie w roku ubiegłym PrintCity Allianz znowu będzie reprezentowany podczas targów Packaging Innovations w Warszawie na wspólnym stoisku. Oprócz tego alians organizuje seminarium "Projektowanie opakowań, uszlachetnianie i realizacja"

Targi Packaging Innovations w Polsce odbędą się już po raz 11 i zyskały status jednego z ważniejszych wydarzeń dla przemysłu opakowań w Europie Wschodniej. Jest to dla aliansu PrintCity Allianz dobry powód, by zwiększyć swoje zaangażowanie na tym ważnym rynku.

- Już w ubiegłym roku udało nam się nawiązać dużo nowych kontaktów i rozwinąć te istniejące - stwierdza Rainer Kuhn, Prezes Zarządu PrintCity Allianz. - Teraz za pomocą naszego seminarium chcemy dotrzeć do jeszcze większej ilości klientów oraz sprawić, by korzyści płynące z naszego łączenia kompetencji stały się dla nich jeszcze bliższe i zrozumiałe.

W centrum seminarium "Projektowanie opakowań, uszlachetnianie i realizacja" znajdzie się pudełko prezentowe Nature na kosmetyki. Dyskusja będzie dotyczyła wszystkich aspektów powstawania opakowania - od wzoru poprzez wybór materiałów i rodzajów uszlachetnień aż do produkcji. Odwiedzający będą mogli osobiście zrozumieć i poczuć efekty na podstawie wzoru opakowania.

Seminarium będzie miało miejsce 2. kwietnia w godzinach 14:00 - 15:00 w Workshop Area w hali niebieskiej. Uczestnictwo jest bezpłatne. Wymagane jest uprzednie zgłoszenie.

Członkami wspólnego stoiska PrintCity Allianz są:

Graficus/Epple Druckfarben (farby offsetowe & lakiery), IST Metz (systemy utwardzania UV), KAMA (maszyny sztancujące, tłoczące i klejące), PC Print/LeonhardKurz (folie do tłoczenia na gorąco i na zimno, hologramy), Metsä Board (tektura opakowaniowa, biały Kraftliner, karton Foodservice), Merck (pigmenty efektowe), Weilburger Graphics (lakiery do uszlachetniania, kleje i wodne farby fleksograficzne).

PrintCity jest renomowanym strategicznym aliansem, który poprzez łączenie kompetencji obejmuje swoim działaniem cały łańcuch wartości w branży drukarskiej i opakowań. PrintCity promuje i wspiera wartość druku i opakowań.

Źródło: Targi w Krakowie