Drukuj

Targi Taropak 2010 od poniedziałku w Poznaniu

Targi Taropak 2010 od poniedziałku w Poznaniu
Od poniedziałku do czwartku w Poznaniu odbywają się targi Taropak 2010. To nie tylko największe w tym roku wydarzenie dla branży opakowaniowej w Polsce, ale i największa wystawa opakowaniowa w Europie Środkowo-Wschodniej. Na tegorocznym Taropaku zjawiło się w roli wystawców ponad 600 firm. Wśród nich obecny jest również nasz serwis Plastech.pl ze specjalnym stoiskiem dla wszystkich uczestników targów.

Tegoroczny Taropak będzie 27. odsłoną tych najpopularniejszych w naszym kraju targów opakowaniowych. Od kilku lat odbywają się one w cyklu dwuletnim i jak zwykle są połączone z targami Polagra, co jeszcze zwiększa rozmiar i prestiż imprezy, tym bardziej, że blisko 65 proc. opakowań przeznaczonych jest dla przemysłu spożywczego.

Na terenach Międzynarodowych Targów Poznańskich pojawią się wystawcy z 28 krajów świata (m.in. z Austrii, Belgii, Danii, Holandii, Francji, Hiszpanii, Niemiec, Włoch, Wielkiej Brytanii). Do ich dyspozycji będzie powierzchnia 15 tys. mkw.

Taropak 2010


Już teraz chcemy zaprosić na stoisko Plastech.pl. Będziemy obecni w pawilonie nr 12, na stoisku 50. A tam czekać będzie kilka atrakcji. Przede wszystkim zrezygnowaliśmy z tradycyjnej prezentacji. W czasie imprezy stoisko wortalu zamieni się w interaktywną kafejkę internetową, gdzie będzie można skorzystać bezpłatnie z internetu. Z doświadczenia wiemy bowiem, że internet na targach jest jedną z najbardziej poszukiwanych usług i zwykle dostęp do niej jest utrudniony. Tym razem, mamy nadzieję, że ten kłopot już nikogo nie spotka.

- Na nowatorską formułę targów Taropak składa się multidyscyplinarna ekspozycja wystawców, której towarzyszy bogaty program wydarzeń skierowany do zwiedzających zawodowo związanych z branżą. Są wśród nich m.in. przedstawiciele firm przemysłu spożywczego, chemicznego, kosmetycznego, farmaceutycznego, motoryzacyjnego – tłumaczą organizatorzy wystawy. - Dla firm udział w targach Taropak to nie tylko prestiż, ale i wymierne efekty biznesowe. Atmosfera targów sprzyja spotkaniom twarzą w twarz z partnerami biznesowymi, promocji nowych produktów w gronie wiodących polskich i zagranicznych marek.

I choć obecny Taropak nie będzie rekordowym przedsięwzięciem pod względem ilości wystawców, to jednak nie zabraknie na nim produktowych nowości.