
Firma Unilever chciała zaznaczyć pozycję Lätta jako wiodącej marki margaryny w Europie, odnawiając jej wizerunek, aby wyróżnić produkt spośród konkurencji. Nowy projekt wieczka, opracowany przez Unilever we współpracy z biurem projektowym firmy oraz RPC Bebo Plastik, zachowuje wielobarwne logo Lätta, ale wzbogaca je wytłoczeniami i dodatkowym efektem kropel wody na powierzchni.
W odróżnieniu od poprzedniego projektu wieczka, które było drukowane po formowaniu, w nowym projekcie folia jest najpierw drukowana, a potem wytłaczana podczas termoformowania. Firma RPC Bebo Plastik przeprowadziła serię szczegółowych testów, aby udoskonalić tę trudną technicznie operację, szczególnie jeśli chodzi o dokładne odwzorowanie kolorów na podniesionej powierzchni logo.

„Nowy projekt opakowania dla marki Lätta nadaje produktom naprawdę oryginalny wygląd, który wyróżnia je w punktach sprzedaży” – stwierdził Attila Akat, dyrektor marketingu w Unilever Food. „Prace RPC Bebo Plastik nad udoskonaleniem tego atrakcyjnego projektu przyczyniły się istotnie do zapewnienia tej marce dalszych sukcesów”.
RPC Bebo Plastik GmbH
Lloydstrasse 6,
D-27432 Bremervörde, Germany
Tel: +49 (0)4761 860-0
Fax: +49 (0)4761 860201
Email: info@rpc-beboplastik.de