Wytłaczane wieczko podkreśla styl marki Lätta

Wytłaczane wieczko podkreśla… Wiedza i doświadczenie RPC Bebo Plastik w dziedzinie produkcji i druku odegrały ważną rolę w stworzeniu oryginalnego wizerunku popularnej marki margaryny Lätta firmy Unilever. Cel ten został osiągnięty poprzez wprowadzenie przyciągającego wzrok wieczka z wytłaczanym wzorem i nadrukiem.

Firma Unilever chciała zaznaczyć pozycję Lätta jako wiodącej marki margaryny w Europie, odnawiając jej wizerunek, aby wyróżnić produkt spośród konkurencji. Nowy projekt wieczka, opracowany przez Unilever we współpracy z biurem projektowym firmy oraz RPC Bebo Plastik, zachowuje wielobarwne logo Lätta, ale wzbogaca je wytłoczeniami i dodatkowym efektem kropel wody na powierzchni.

W odróżnieniu od poprzedniego projektu wieczka, które było drukowane po formowaniu, w nowym projekcie folia jest najpierw drukowana, a potem wytłaczana podczas termoformowania. Firma RPC Bebo Plastik przeprowadziła serię szczegółowych testów, aby udoskonalić tę trudną technicznie operację, szczególnie jeśli chodzi o dokładne odwzorowanie kolorów na podniesionej powierzchni logo.

Aby uzyskać bogate, żywe kolory, których wymaga Unilever, zakłady RPC wykorzystały irodine, pigment znany z tworzenia fantastycznych, opalizujących efektów barwnych. Irodine użyto także do stworzenia podobnego efektu na etykietowanych techniką IML, formowanych wtryskowo pojemnikach RPC Celle w ramach dużej umowy RPC z Unilever na dostawę opakowań do różnych marek margaryny tego producenta przeznaczonych na rynki europejskie.

„Nowy projekt opakowania dla marki Lätta nadaje produktom naprawdę oryginalny wygląd, który wyróżnia je w punktach sprzedaży” – stwierdził Attila Akat, dyrektor marketingu w Unilever Food. „Prace RPC Bebo Plastik nad udoskonaleniem tego atrakcyjnego projektu przyczyniły się istotnie do zapewnienia tej marce dalszych sukcesów”.

RPC Bebo Plastik GmbH
Lloydstrasse 6,
D-27432 Bremervörde, Germany
Tel: +49 (0)4761 860-0
Fax: +49 (0)4761 860201
Email: info@rpc-beboplastik.de

Czytaj więcej: