Odgazowanie wytłaczarki
Wytłaczanie

20 paź 2011, 22:13 Grabowiec

Witam mam pytanie.
Czy temparatura w strefie odgazowania wytłaczarki powinna być niższa niż poprzednia strefa(uplastyczniania)
Proszę o pomoc.

21 paź 2011, 14:19 Iebm

Temperatury na cylindrze w klasycznym rozdaniu rosną od strefy pobierania poprzez spreżania ( na granicy między tymi strefami jest vacuum ) do dozowania .

Racimir

21 paź 2011, 14:20 Iebm

Odnośnie tych pęcherzy - po pierwsze zjezdżaj temperaturami na wszystkich strefach po 5 st. aż dojedziesz do granicy obciązenia . Po drugie - spróbuj zwiekszyć cisnienie na głowicy

7 lis 2011, 10:57 Marcineu

Z praktyki napiszę ,ze powinna być niższa o 20-30 st.
Natomiast kolejna za odgazowaniem nie powinna być większa od strefy odgazowania jak o 20 st.

Temperatury musisz ustawiać pod materiał.
Przykładowo ślimak 37 L/D, ja robię tak standardowa mieszanka LDPE+LLDPE 70/30, materiał suchy.
temperatury cylinder 210 220 225 190 210 220
temperatury głowica 230 230 230 230 220 210
przed cięciem 180-190.

Jak materiał jest wilgotny trzeba zmniejszyć temperaturę na pierwszych strefach pobierania.
170 190 210 180 210 220

8 lis 2011, 21:19 Iebm

OK , ale grabowiec extruduje płyty PMMA .

9 lis 2011, 13:05 Marcineu

No cóż, może moja wypowiedź przyda się komuś kto recyklinguje odpady PE.
Swoją drogą nie napisał ,że chodzi o pmma.

9 lis 2011, 21:37 Iebm

Ależ Twoja odpowiedx świadczy o Twojej ogromnej wiedzy ! To wspaniale że to napisałeś . Grabowiec napisał o tym w innym poście . Miło mi korespondować z doswiadczonym technologiem . Serdecznie pozdrawiam :)

11 sty 2012, 21:27 Marcineu

IEBM mi również miło i wzajemnie pozdrawiam :) oby więcej ludzi się tu udzielało, było by ciekawiej ;)



Odpowiedz Nowy temat