Problem z PA 11
Wytłaczanie

Anonymous
7 kwi 2016, 19:33 *.205.143.192

Wytlaczam dreny z PA 11 mała średnica 0.7/0.35. Temperatury na cylidrze 196 196 196 łącznik 196 i głowica 193 i 192. Ślimak t 25. Na godzinę pobiera może 0.5 kg tworzywa. W łączniku znajduje się sitko.  Problem polega że maszyna po pół godziny pracy traci stabilność i bardzo ciężko jest złapać produkt o żądanej średnicy.  Zastanawiam się czy nie pozbyć się sitka.  Być może maszyna ma za duża wydajność do takich małych drenow ale takie mam warunki w pracy. Prędkość ślimaka to ok 12 obrotów.  Czekam na jakieś sugestie pozdrawiam. 

Radosława

14 sty 2017, 19:50 Mp270978

Anonymous #(on) napisał:

Wytlaczam dreny z PA 11 mała średnica 0.7/0.35. Temperatury na cylidrze 196 196 196 łącznik 196 i głowica 193 i 192. Ślimak t 25. Na godzinę pobiera może 0.5 kg tworzywa. W łączniku znajduje się sitko.  Problem polega że maszyna po pół godziny pracy traci stabilność i bardzo ciężko jest złapać produkt o żądanej średnicy.  Zastanawiam się czy nie pozbyć się sitka.  Być może maszyna ma za duża wydajność do takich małych drenow ale takie mam warunki w pracy. Prędkość ślimaka to ok 12 obrotów.  Czekam na jakieś sugestie pozdrawiam. 


Witam 

My produkujemy rurki z najniższą średnicą 4x0,75mm ( branża automotive ) Z Pa11 francuskiego producenta wytłaczamy 5x1 mm ( mamy problem z tym tworzywem ) Przypuszczam że nie masz problemu z wytłaczarką a z kalibracją rurki. Na jakiej próżni produkujesz, czy masz dobrze dobrany kalibrator, jakie masz skoki średnicy. 

Jeśli rozwiązałeś problem to napisz jak  



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Plastpet

Problem z produkcjia tub do zniczy PP 2019-12-08

Uoop90

Roboty programy, ustawianie 2019-12-02

Mosfor

Zabezpieczanie kloszy lamp z poliwęglanu 2019-10-24

Bercik88

Program do ewidencji i napraw form wtryskowych 2019-09-02

Tipen1

Wytłaczarka HDPE, przegrzewa. 2019-07-25