Problem z profilem płynięcia ABS
Wytłaczanie

15 kwi 2010, 18:22 Ryba84

witam,

pracuje na wytłaczarce dwuślimakowej 2x72, wdajność do 500kg/h, jeden lej zasypowy, 2 odgazowania pompowe, zmieniacz sit hydrauliczny,
przetwarzam ABS,PS, robimy koncentraty na tych nośnikach, mamy duzy problem z opanowaniem profilu płynięcia, mianowicie skrajne nitki nie idą stabilnie, czesto sie zrywaja, praktycznie nie mozna doprowadzić ich do granulatora,
wg mnie przyczyną może być konstrukcja głowicy, z kim można się kontaktować i uzyskać Dobrą Radę,
Może poprzez dodatek jakichś środków pomocniczych do przetwórstwa także można poprawić ów profil płynięcia materiału,
może ktoś z Was miał podobny problem>

Radomir

Anonymous
27 paź 2010, 13:26 *.37.31.161

Prześlij mi foto głowicy.

30 paź 2010, 20:23 Tworzywasztuczne

Problem można wyeliminować odpowiednio dobierając temperatury poszczególnych stref grzewczych.



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Uzialas

Tworzywo - poliketon 2018-05-15

Recykling_tworzyw

Szukam Inwestora - Recykling Tworzyw Sztucznych 2018-05-12

Pawel11

Mobilny pochłaniacz oparów podczas przetrysku 2018-05-08

Zaptech16

PC ABS i HIPS 2018-05-08

Ramones

Własna firma produkcyjna 2018-04-30