Pulsowanie tworzywa przy wytłaczaniu
Wytłaczanie

8 lis 2007, 11:57 recyklon

Proszę o pomoc. Rozpocząłem produkcję narożników metodą wytłaczania.
Średnica ślimaka wytłaczarki - 60 mm
Tworzywo - HDPE

Pulsowanie występuję zarówno przy przemiale jak i przy regranulacie z tym, że przy regranulacie zdecydowanie mniejsze.

Będę wdzięczny za wskazówki

Radogost

27 lis 2007, 15:57 vargas

Możesz dokładniej opisać na czym te pulsowanie polega?

Mam rozumieć że te narożniki są niewłaściwie wyprodukowane tak?

Anonymous
28 lis 2007, 1:20 *.22.155.114

Pulsowanie jest zwyczajnym urokiem metody wytłaczania. Można je nieco ograniczyć ale nie da się go wyeliminować. Spróbuj obniżyć temperatury, dozuj regranulat i jeśli jedziesz z kalibratorem to zwiększ odległość dyszy od kalibratora - amplituda wymiarów powinna się zmniejszyć. Jest też bardziej bolesna opcja - przy mniejszej wydajnośći z reguły też jest lepiej. Kombinuj a wmiary przenoś na wykresy - będziesz miał porównanie co najbardziej pomaga



Odpowiedz Nowy temat

Forum

Fallenq

Gorące formy (smarowanie?) 2018-01-14

Mithsuri

Rzeczywisty czas przebywania surowca w agregacie 2018-01-13

Iebm

wytlaczanie profili WPC 2018-01-10

Markovy

Folia - projektowanie odzieży 2018-01-10

Karolsojka

DTR Wtryskarki HAITIAN 2018-01-06